سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: بعد از بازی با تیم روسیه، ۱۲ والیبالیست اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو مشخص خواهند شد.

رضایی: ۱۲ والیبالیست پارالمپیکی بعد از بازی با روسیه مشخص خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، هادی رضایی اظهار کرد: اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک توکیو از روز جمعه ۱۸ تیر با حضور ۱۴ بازیکن در سالن والیبال فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می‌شود و تا ۲۵ تیر ادامه خواهد داشت.

او گفت: در جریان برگزاری این اردو تیم روسیه ۲۰ تیر وارد ایران می‌شود و برای آماده‌سازی و ارزیابی بازیکنان برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو از ۲۱ تا ۲۵ تیر چند دیدار تدارکاتی با این تیم برگزار خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان با بیان این که ۱۲ بازیکن اعزامی به توکیو بعد از دیدار با تیم روسیه مشخص می‌شود، خاطرنشان کرد: از بین ۱۴ بازیکن دعوت شده به اردو، ۱۲ بازیکن اصلی و ۲ بازیکن به عنوان جایگزین برای اعزام به توکیو معرفی خواهند شد، البته چون تا زمان اعزام به توکیو عملکرد بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، سعی داریم برای هر ۱۴ بازیکن آی دی کارت درخواست کنیم تا مشکلی برای جابه‌جایی بازیکنان برای اعزام به توکیو نداشته باشیم.

وی از داوود علیپوریان، صادق بیگدلی، مهدی بابادی، مرتضی مهرزاد، مجید لشگری، رمضان صالحی، میثم علی‌پور، محمدرضا سبحانی‌نیا، مهرزاد مهروان، حسین گلستانی، سیدمحمد سیدحسینی، محمد نعمتی، جمال نظری و مرتضی رمضانی به عنوان ۱۴ ملی‌پوش دعوت شده به اردو نام برد.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو در پایان هم‌چنین درباره وضعیت بودجه کمیته ملی پارالمپیک گفت: با همکاری سازمان برنامه و بودجه، مبلغ قابل توجهی از بودجه باقی مانده خود برای آماده‌سازی کاروان اعزامی به پارالمپیک توکیو را دریافت کردیم و دیگر دغدغه‌ای برای اعزام کاروان نداریم و در حال حاضر منتظر واریز مابقی بودجه در تیرماه هستیم.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.