رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: ۴۶ فقره جواز تاسیس و توسعه صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۵۰۹ میلیارد ریال در این شهرستان در سال جاری صادر شده است.

۴۶ جواز تاسیس و توسعه صنعتی در سبزوار صادر شد

به گزارش قدس آنلاین، علی امیدبخش افزود: با اجرای این طرح‌های صنعتی که در بخش‌های صنایع شیمیایی، فلزی و فرآوری است برای هزار و ۷۶۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

وی ادامه داد: تعداد جواز تاسیس صنعتی صادر شده در این شهرستان در سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ فقره و پیش بینی سرمایه‌گذاری هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بیشتر شده، که بیانگر رغبت سرمایه‌گذاران به ورود به بخش صنعت است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار با اشاره به شتاب گیری اقتصاد این شهرستان گفت: در سالهای اخیر ۸۱ هزار و ۵۹۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری در این منطقه به ثمر رسیده است.

امیدبخش افزود: علاوه بر بهره برداری از طرحهای شاخص صنعتی، ایجاد و توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ سبزوار، صدور مجوز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، استقرار اداره گمرگ، دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن و نمایندگی استاندارد در این شهرستان، برخی از اقدامات دولت در راستای توسعه شاخص های صنعتی این منطقه بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.