مسابقات دوچرخه‌سواری کشوری به میزبانی مشهد با برگزاری بخش ۵۰۰ متر و کایرین پایان یافت.

برگزاری مسابقات کشوری دوچرخه‌سواری سرعت در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات دوچرخه‌سواری سرعت در ماده ۲۰۰ متر، ۵۰۰ متر و کایرین در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی ثامن الائمه مشهد و به میزبانی هیات دوچرخه سواری مشهد با حضور جمعا ۲۷ ورزشکار از استان های کرمان، کرمانشاه، خوزستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی برگزار شد و در پایان این رقابت ها در مسابقه ۲۰۰ متر، ایمان رشنو از از استان خوزستان اول شد و معین سعید و ابوالفضل امین الرعایایی از خراسان رضوی دوم و سوم شدند.

در ۵۰۰ متر معین سعید از خراسان رضوی اول، ایمان رشنو از خوزستان دوم و ابوالفضل امین الرعایایی نیز از خراسان رضوی سوم شد. در مسابقه کایرین نیز که پس از مسابقه ۵۰۰ متر برگزار گردید معین سعید و ابوالفضل امین الرعایایی از خراسان رضوی اول و دوم شدند و ایمان رشنو از خوزستان به مقام سوم این ماده دست یافت.

کمیته داوران هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی نتایج ۱۰ نفر برتر مسابقه ۲۰۰ متر، ۵۰۰ متر و کایرین را اعلام کرد. در ۲۰۰ متر ایمان رشنو، معین سعید، ابوالفضل امین الرعایایی، محمدحسین فدایی، محمدامین رحیم آبادی، امیرحسین محمدی، سهیل عشقی، پارسا شفیقی، سهیل عباسیان و محمدمبین ضرابی، به ترتیب اول تا دهم شدند.

در بخش ۵۰۰ متر، معین سعید، ایمان رشنو، ابوالفضل امین الرعایا، سهیل عشقی، امیر حسین محمدی، ابوالفضل شاهی، محمدحسین فدایی، علی احمدی، سهیل عباسیان و رامین اکبری نیز به ترتیب اول تا دهم شدند.

در بخش کایرین معین سعید، ابوالفضل امین الرعایا، ایمان رشنو، محمدحسین فدایی، سهیل عشقی، امیرحسین محمدی، رامین اکبری، علی احمدی، سهیل عباسیان و امیرعلی علیزاده، در رده‌ اول تا دهم قرار گرفتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.