شنیده شدن صدای یک انفجار مهیب در پارک ملت تهران باعث وحشت اهالی مناطق شمالی پایتخت در دقایق اولیه بامداد شنبه ۱۹ تیرماه شد.

آخرین خبرها از انفجار در پارک ملت تهران/توضیحات پلیس

قدس آنلاین: معاون امنیتی - انتظامی استانداری تهران خبر انفجار در پارک ملت را تأیید کرد و گفت: علت این انفجار در دست بررسی است.

حمیدرضا گودرزی با بیان اینکه این انفجار هیچ گونه خسارت مالی یا جانی در پی نداشت، گفت: کارشناسان در حال بررسی علت این انفجار هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این حادثه تروریستی بوده گفت: در حال بررسی ابعاد و علت حادثه هستیم و پس از اطمینان اطلاع رسانی می‌کنیم.

همچنین جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: دقایقی پیش گروه‌های آتش نشانی برای بررسی این موضوع به منطقه اعزام شدند. وی افزود تحقیقات اولیه نشان از حادثه خاصی نیست.

ملکی با بیان اینکه اغلب این تماس‌ها در محدوده پارک ملت بودند، گفت: دو ایستگاه به محل اعزام شده اما هنوز اطلاع دقیق‌تری در دسترس نیست. این امکان وجود دارد که صدای شنیده‌شده مربوط به حادثه نبوده باشد؛ چرا که آتش‌نشانان هنوز اثری از وقوع حادثه مشاهده نکردند.

وی در پایان گفت: پیرو تماس‌های شهروندان مبنی بر شنیده‌شدن صدای انفجار در محدوده شمال تهران در دقایق اولیه بامداد امروز٬ نیروهای آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و پس از جستجو در بخش‌های مختلف هیچ حادثه‌ای مشاهده نشد و نیروها مراجعت کردند.
 

توضیحات پلیس درباره انفجار پارک ملت

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ نسبت به انفجار بامداد امروز در پارک ملت توضیحاتی ارائه داد.

 جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ نسبت به انفجار بامداد امروز در پارک ملت توضیحاتی ارائه داد.

توضیحات پلیس درباره انفجار پارک ملت

سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره جزئیات انفجاری که بامداد امروز «شنبه» در پارک ملت تهران رخ داد، اظهار کرد: این حادثه موضوع خاصی نبوده و فقط در یک لحظه صدای انفجاری شنیده شد.

وی با بیان اینکه بر اثر این حادثه هیچ ساختمانی تخریب و یا دچار حریق نشده است، گفت: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است و به محض دریافت چرایی این انفجار، جزئیات حادثه به اطلاع عموم خواهد رسید.

سردار هداوند در واکنش به جوسازی‌های رسانه های معاند در رابطه با این موضوع و اینکه آن ها این حادثه را امنیتی قلمداد کردند، تصریح کرد: کار رسانه های ضد انقلاب همین جوسازی هاست و باید بگویم که پس از وقوع این حادثه در محل مورد نظر فقط تعدادی برگ و شاخه درخت بر زمین ریخته و این حادثه هیچ خسارت جانی و مالی در پی نداشت.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ فیلم های منتشر شده در فضای مجازی با این عنوان که در پی وقوع این حادثه برخی از ساختمان های پایتخت دچار حریق و منفجر شده است، واقعیت ندارد و این فیلم ها مربوط به این حادثه نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.