گروهی از نماینده‌های کنگره آمریکا در نشست گروهک تروریستی منافقین که هر ساله با هواداران اجاره‌ای برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

نمایندگان کنگره آمریکا در نشست منافقین شرکت می‌کنند

قدس آنلاین: روزنامه «واشنگتن‌تایمز» گزارش داده گروهی از نماینده‌های هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات در کنگره آمریکا جزو شرکت‌کنندگان در نشست مجازی چند روز آینده گروهک منافقین خواهند بود.

«کوین مک‌کارتی»، رهبر حزب جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان آمریکا و «باب منندز»، رئیس دموکرات کمیته روابط خارجی مجلس سنا جزو کسانی خواهند بود که در همایش این گروهک تروریستی سخنرانی خواهند کرد.

«کوری بروکر» و  «جین شاهین»، دو عضو دموکرات مجلس سنا به همراه «ریک اسکات» و «جان کورنین»، اعضای جمهوری‌خواه این مجلس نیز دیگران حاضران در این نشست خواهند بود.

گروهک تروریستی منافقین هر ساله نشست‌هایی را با گروهی از هواداران اجاره‌ای برگزار می‌کند. به عنوان مثال، روزنامه انگلیسی گاردین سال ۱۳۹۷ درباره نشست این گروهک منافقین در پاریس نوشته بود بخش زیادی از حاضران اتباع اروپای شرقی و پناهجویان سوری‌ای بودند که با وعده سفر توریستی رایگان به پاریس، به محل برگزاری این تجمع منتقل شده بودند.

نشست امسال این گروهک تروریستی قرار است به صورت مجازی برگزار شود، اما انتظار می‌رود منافقین جای خالی هوداران واقعی را با تاکتیک‌هایی مشابه سال‌های قبل پر کند.

حمایت نماینده‌های کنگره آمریکا از گروهک منافقین در حالی ادامه دارد که حتی گزارش‌های رسمی در داخل آمریکا بر حمایت حداقلی از این گروه در داخل ایران اذعان می‌کنند.

گروهک منافقین که تا چند سال پیش در فهرست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا و آمریکا قرار داشت، در سال‌های اخیر با لابی‌گری گسترده و پرداخت مبالغ کلان به سیاستمداران غربی از این فهرست‌ها خارج شده و هر ساله با حربه‌هایی چون برگزاری تورهای رایگان به مقصد پاریس یا سوءاستفاده از پناهجویان، تجمعاتی را برگزار می‌کند. در این نشست‌ها همواره سیاستمداران سابق کشورهای غربی با دریافت مبالغ سنگین، در حمایت از منافقین سخنرانی می‌کنند.

شبکه «ان. بی. سی» چند سال پیش در گزارشی اختصاصی به روابط میان گروهک منافقین و سیاستمداران آمریکایی پرداخته بود. در بخشی از آن گزارش آمده بود: «اکنون، مجاهدین خلق هزاران دلار به سیاستگذاران آمریکایی می‌پردازد تا در مراسم‌های این گروه سخنرانی کنند.»

«جوان استوکر» دبیر نشریه «دیفنس پست» که سال‌هاست بر فعالیت‌های این گروه متمرکز است، به ان. بی. سی گفته است که بر اساس برآورد او، «جان بولتون» ده‌ها هزار دلار از این گروهک پول دریافت کرده و در ازای آن، برای آن‌ها تبلیغ کرده است. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.