با اعلام دبیر کل فدراسیون والیبال، تیم‌های نوجوانان و بانوان دیدارهای تدارکاتی در لهستان، ایتالیا و باکو برگزار خواهند کرد.

اعزام تیم‌های والیبال نوجوانان و بانوان به اردوی برون مرزی

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان دوم تا یازدهم شهریور ماه سال جاری به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

تیم ایران در گروه A با تیم های نیجریه، لهستان و گواتمالا رقابت خواهد کرد. تیم نوجوانان پیش از آغاز مسابقات قهرمانی جهان در اردوی تدارکاتی لهستان و ایتالیا شرکت خواهد کرد.

میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال، درباره اعزام تیم نوجوانان به لهستان و ایتالیا گفت: تمام کارها و رایزنی ها انجام شده تا تیم پیش از مسابقات قهرمانی جهان اردوی تدارکاتی در لهستان و ایتالیا برگزار کند. طی امروز و فردا زمان دقیق اعزام مشخص خواهد شد و به احتمال بسیار تیم ۲۵ یا ۲۷ اعزام خواهد شد.

وی در ادامه درباره تیم ملی والیبال بانوان نیز گفت: برای بانوان نیز سفر به باکو را تدارک دیده ایم اما شرایط کرونا کمی کار را سخت کرده است، منتظر نامه از نخست وزیری آذربایجان هستیم، همه کارها صورت گرفته و باید دعوت نامه از دستگاه مدنظر ارسال شود تا بانوان نیز در این اردوی تدارکاتی شرکت کنند.

دبیرکل فدراسیون والیبال درباره تصمیم گیری نحوه برگزاری لیگ برتر والیبال گفت: نظر اکثریت تیم ها برگزاری مسابقات به صورت رفت و برگشت است به همین دلیل شیوه VNL منتفی است به همین دلیل رقابت ها به صورت رفت و برگشت برگزار می شود. در حال حاضر بحث تعداد تیم ها مطرح است که باید ببینیم طبق آیین نامه چه تعداد تیم باید در رقابت ها حضور داشته باشند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.