استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه نمی‌شود از حق دم زد و نفی باطل نکرد، گفت: برای بندگی خدا دشمنی کردن لازم است و اگر جوانان الگویشان امام جواد الائمه علیه السلام است، باید ببینند که آیا از ولی خدا حمایت و با دشمنان خدا دشمنی می کنند یا خیر.

برای بندگی خدا دشمنی کردن با دشمن خدا لازم است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین احمد پناهیان با بیان اینکه جوان ترین امام، حضرت جواد الائمه علیه السلام بودند، اظهار کرد: باید جوانان و هیأتی ها برای امام جواد علیه السلام سنگ تمام بگذارند زیرا حق عظیمی از امام جواد علیه السلام در سرزمین ایران بر گردن ما است.

وی با بیان اینکه اگر شبکه وکلای امام جواد علیه السلام و مبارزه ایشان نبود ما امروز با چراغ ولایت آشنا نبودیم، افزود: امام رضا علیه السلام فرمودند خداوند حقی از ما ائمه بر گردن شما مردم قرار داده و حقی از شما بر گردن ما و اگر شما حق ما را ادا کنید و اطاعت و ولایت ما را بپذیرید آن وقت بر ما واجب می شود که حق شما مردم را ادا کنیم.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه امام رضا علیه السلام فرمودند خداوند به وسیله امام جواد علیه السلام حق را تثبیت و باطل را از بین می‌برد، گفت: امام جواد علیه السلام یک زندگی جهادی و انقلابی داشتند و قم در آن زمان از پایگاه های مهم جهادی بود و یکی از دلایل شهادت امام جواد علیه السلام قیام‌های شیعیان در ایران و بخصوص قم بود.

وی با بیان اینکه شبکه ای که امام جواد علیه السلام در دوران خفقان عباسی ایجاد کرده بود حق را حفظ کرد، گفت: اگر ما امروز از حق حرف می‌زنیم مدیون جواد الائمه علیه السلام هستیم و کسانی که امروز از یک عزم جهادی برای گذر از مشکلات فردی و اجتماعی داخلی و خارجی حرف می‌زنند باید از امام جواد علیه السلام الگو برداری کنند.

پناهیان با تأکید بر این که نمی‌شود از حق دم زد و نفی باطل نکرد، افزود: امام جواد علیه السلام فرمودند که خدا به یکی از انبیاء وحی کرد که اگر تو زاهدانه زندگی کردی من نیز زندگی راحتی برایت قرار دادم و اگر از همه دل بریدی و به من دل بستی من نیز به تو عزت دادم و نتیجه این کار ها به خودت برگشت اما آیا تو به خاطر من ولی من را حمایت کردی؟ و با دشمن من دشمنی کردی؟

وی با بیان اینکه برای بندگی خدا دشمنی کردن لازم است، گفت: اگر الگوی جوانان جواد الائمه علیه السلام است باید ببینند که آیا از ولی خدا حمایت و با دشمنان خدا دشمنی می کنند یا خیر و برای این کار اول باید مصادیق دشمن خدا را در جهان امروز پیدا کرد.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه آمریکایی‌ها صریحا گفتند که مشکل ما با اسلام، اسلام امیرالمؤمنین(ع) است، گفت: امیرالمؤمنین(ع) می فرمایند که دین باید در عالم حکمرانی کند و آمریکا از این هراس دارد؛ امروز دشمنی کردن با آمریکا و ایادی او شرط بندگی خدا است و پیامبر هم که باشی خدا سؤال خواهد کرد که آیا با دشمن من دشمنی کردی یا خیر.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.