امام جمعه اهل سنت تایباد نسبت به روند کند و نامناسب خدمات درمانی در این شهرستان انتقاد کرد.

انتقاد امام جمعه اهل سنت از بیمارستان فرسوده تایباد/ خدمات درمانی در شان مردم منطقه نیست

به گزارش قدس آنلاین، مولانا غلام نبی توکلی اظهار داشت: بیمارستانی که در تایباد داریم بیش از ۴۰ سال عمر دارد و خدمات می‌دهد و فرسوده شده است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی براساس جمعیت برای شهرستان تایباد در نظر گرفته اما متاسفانه ساخت این بیمارستان سال‌ها مسکوت مانده است. 

امام جمعه اهل سنت تایباد بیان کرد: بیمارستان فعلی جوابگوی ۱۴۰ هزار نفر مردم نیست و نمی‌دانم نماینده مجلس و اعضای شورای شهر چرا در این زمینه کاری نمی‌کنند.

مولانا توکلی بیان داشت:  تایباد به واسطه موقعیت مهمی ‌که دارد نیازمند یک بیمارستان با امکانات به روز است. همین بیمارستان که آقایان بارها آن را فرسوده و قدیمی خواندند و البته که به سختی به مردم شهرستان خدمات می‌دهد، در مواقع زیادی به برادران افغانستانی ما نیز خدمات می‌دهد، با تمام مشکلاتی که دارد. چرا نباید بیمارستان به روز و بزرگی در پیشانی کشور داشته باشیم؟

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه می‌بینیم نماینده مجلس به تایباد می‌آید و می‌رود و هیچ صحبتی درباره بیمارستان نمی‌کند، شوراشهر و شهرستان هیچ صحبتی نمی‌کند، مسئولان بهداشت و درمان و فرمانداری تایباد سکوت کردند، این بیمارستان جدید اکنون در چه وضعیتی است؟ چرا هیچ گزارش مستندی از روند امورات به مردم نمی‌دهید تا بدانند چه کردید و کجا گیر دارید؟

مولانا توکلی گفت: شورای جدید باید موضوع بیمارستان جدید را در اولویت پیگیری‌های خود قرار دهند؛ به ویژه بحث اعتبارات آن که هر سال به سال بعد ارجاع می‌شود. در شان یک شهرستان ۱۴۰ هزار نفری که حتی خدمات به برادران افغانستانی ما می‌دهد یک بیمارستان فرسوده ۴۰ یا ۵۰ تختی نیست. 

انتهای پیام

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.