عضو هیئت رئیسه مجلس مجلس گفت: دولت آینده باید مراقبت کند که از سوی افراد سهم خواه و سودجو به حاشیه کشیده نشود و اصلا جایگاهی را برای فرصت طلبان و سهم خواهان قائل نباشد.

لوایح دولت آینده اگر در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم باشد، خارج از نوبت بررسی می‌شود

قدس آنلاین: علیرضا سلیمی با اشاره به اینکه دولت آینده باید در جهت رفع مشکلات اساسی مردم گام بردارد، اظهار کرد: دولت سیزدهم شعارها و قول هایی که در تبلیغات انتخاباتی به مردم داده است را عملیاتی کند که مهم ترین آن نیز حل بحران اقتصادی و همچنین ساخت مسکن بوده است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس افزود: متاسفانه دولت فعلی در این ۸ سال اخیر زیرساخت های کشور را به نابودی کشاند، اگر مشاهده شود قطعی روزانه برق مردم را کلافه کرده و دولتی ها هم در این خصوص کاری نکردند؛ بنابراین دولت سیزدهم برای احیای زیرساخت ها کار سختی دارد که باید با تلاش شبانه روزی آنها را محقق سازد.

وی به کارنامه ضعیف دولت در اکثر حوزه ها اشاره و بیان کرد: دولت فعلی در ایجاد اشتغال عملکرد بسیار ضعیفی دارد و در واقع باید گفته شود در این ۸ سال شغلی ایجاد نکرده است که در این خصوص نیز دولت آینده می بایست برنامه مدونی را تدوین کند تا اینکه معظل اشتغال جوانان هم رفع شود.

عضو هیات رئیسه مجلس افزود: آقای روحانی با ۳۲۰ هزار میلیارد کسری بودجه، ۳۴۰ هزار میلیارد بدهی اوراق، ۵۴۰ هزار میلیارد بدهی به بانک ها و همچنین ۱۰ میلیارد دلار بدهی به خارجی ها دولت را تحویل می دهد که چنین موضوعی فاجعه بار و قطعا جبران آن سخت خواهد بود.

سلیمی اظهار کرد: دولت فعلی همه توان خود را به مذاکره با غربی ها صرف نمود و در واقع با این اقدام کشور را قفل کرد و البته هنوز هم از جسد برجام دست نمی کشد؛ لذا خسارات این معاهده تا سالهای سال باقی است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: دولت آینده باید مراقبت کند که از سوی افراد سهم خواه و سودجو به حاشیه کشیده نشود و اصلا جایگاهی را برای فرصت طلبان و سهم خواهان قائل نباشد؛ بنابراین باید برای تشکیل کابینه به سراغ کارشناسان  و دلسوزان انقلاب برود.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: قطعا؛ مجلس شورای اسلامی هم دولت سیزدهم را همراهی خواهد کرد تا مشکلات کشور حل شوند، اما از ابزار نظارتی هم چشم پوشی نخواهیم کرد؛ ضمنا لوایحی که از سوی دولت به مجلس ارجاع می شوند اگر در جهت حل مشکلات مردم باشند، خارج از نوبت به آنها رسیدگی می کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.