۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
کد خبر: 760502

شاخص های شهردار تهران مشخص شد. قرار است در جلسه عصر امروز هر منتخب شورا ۳ نفر را برای شهرداری معرفی کند.

شاخص های شهردار اعلام شد

قدس آنلاین: امروز گزینه های شهرداری تهران اعلام می شود. 

منتخبین شورای ششم شاخص های شهردار را اعلام کردند.  

۱۰ شاخص شورای ششم برای انتخاب شهردار جدید تهران،قوت تفکر و عمل  انقلابی با روحیه جهادی،فهم اقتصادی و توانمندی در تأمین منابع مالی شهر، ساده زیست و پاکدست، برخوردار از روحیه مبارزه با فساد و فاقد تعارض منافع، مراقبت نسبت به اطرافیان و منتسبین و عدالت محور،آشنایی کلی با قوانین، ساختارها، فرآیندهای مدیریت شهری و شناخت تهران و مسلط بر نظام مسائل شهر تهران باشد. 

همچنین شهردار  باید سابقه و تجربه مدیریتی موفق (اجرای پروژه های مهم و موفق)، توانایی اجماع­ سازی (قدرت مذاکره و تعامل با مجلس، دولت و سایر نهادها/ توانایی کارکردن با سلائق متنوع/ اجماع سیاسی کلان، دارای رویکرد تحول‌گرا و جوان­گرا و شناخت و نگاه فرهنگی- اجتماعی، قابلیت رهبری و توانایی تشکیل تیم قوی و شبکه کاری منسجم و توان بکارگیری بدنه شهرداری و مدیران جوان،قابلیت ایجاد تعاملات اجتماعی و ارتقای مشارکت مردمی و روحیه مردمی و میزان هماهنگی و همسویی با مصوبات شورای شهر منتخب را داشته باشد.

شاخص ها احصا شد و قرار است امروز هر منتخب ۳ گزینه برای شهرداری معرفی کند.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    0 0
    شهرداری تهران محل سیاسی کاری نیست و محل کار ، تخصص و جهاد با روحیه انقلابی است یک فرد سیاسی که سابقه کار در شهرداری تهران ندارد، بدرد شهرداری تهران نمی خورد که صرفا بدنبال سکویی برای آینده خودش بگردد. و همچنین مطابق فرمایش مقام معظم رهبری از نمایندگان مجلس هم نمی تواند باشد. والسلام