با برتری تیم تراکتور تبریز مقابل گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر، سهمیه آسیایی استقلال قطعی شد.

تراکتور سهمیه آسیایی استقلال را قطعی کرد

به گزارش قدس آنلاین؛ تیم فوتبال استقلال که با پیروزی مقابل سایپا در هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر 50 امتیازی شد، با توجه به پیروزی تراکتور تبریز مقابل گل‌گهر سیرجان، سهمیه آسیایی‌اش قطعی شد.

تراکتور با این پیروزی 39 امتیازی شد و گل‌گهر نیز 38 امتیازی باقی ماند که با توجه به شکست گل‌گهر به‌عنوان نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده استقلال، سهمیه شاگردان فرهاد مجیدی قطعی شد، چراکه با احتمال شکست استقلال و پیروزی تراکتور، گل‌گهر، شهر خودرو یا فولاد در تمام بازی‌های باقیمانده، این تیم‌ها نمی‌توانند جایگاه استقلال را متزلزل کنند.

با توجه به شرایط جدول و سهمیه 2+2 فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا فصل 2022 حضور تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و استقلال در این رقابت‌ها قطعی شده و با مشخص شدن قهرمان جام حذفی سهمیه چهارم ایران نیز مشخص خواهد شد. تیم‌های قهرمان لیگ برتر و جام حذفی به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا می‌شوند و نایب قهرمان لیگ و تیم سوم نیز باید در پلی‌آف حاضر شوند. در صورت قهرمانی یکی از تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و استقلال در جام حذفی نیز سهمیه چهارم ایران به تیم چهارم لیگ می‌رسد.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.