یکی از اتفاقاتی که سبب بروز اختلاف جدی مدیریتی در باشگاه استقلال میان مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره سابق شد، فعالیت مدیر آکادمی استقلال در این مجموعه بود، اعضای هیئت مدیره با استناد به گزارش‌های دریافتی مدعی شدند به هیچ عنوان نباید فریادشیران در این مجموعه فعالیتش را ادامه دهد، حتی آن‌ها در مصوبه‌ای جداگانه عنوان کردند باید در اسرع وقت ناصر فریادشیران از کار برکنار شود و احمد مددی به عنوان مدیرعامل به هیچ وجه اجازه ندارد بعد از این اقدام با وی همکاری داشته باشد.

مقاومت احمد مددی با این اتفاق، سبب بروز اختلافات گسترده شد تا حدی که اعضای هیئت مدیره وقتی دیدند مددی مقاومت به خرج می‌دهد، از سمت خود استعفا دادند، اما مددی نه تنها عقب نشینی نکرد بلکه روی موضع خود پافشاری کرد، با این حال ورود وزیر ورزش و جوانان به این پرونده سبب شد مددی سرانجام رأی به کنار گذاشتن فریادشیران بدهد.

با وجود کنار رفتن فریادشیران از آکادمی هواداران تصور کردند بخش عمده‌ای از مشکلات مدیریتی پایان یابد، اما هیئت مدیره به واسطه اختلافات گسترده به کار خود پایان داد و حاضر به ادامه همکاری با مددی نشد، با معرفی هیئت مدیره جدید و ارتباط خوب مدیران جدید با احمد مددی، برخی نزدیکان باشگاه استقلال از بازگشت قریب‌الوقوع  مدیر اخراجی به باشگاه خبر دادند، اما این اتفاق رخ نداد تا اینکه وی در آستانه سومین هفته از فعالیت هیئت مدیره جدید به عنوان نماینده احمد مددی در جلسه هماهنگی دربی حذفی حاضر شد تا به این شکل به صورت رسمی از حضور دوباره فریاد شیران در باشگاه استقلال رونمایی شود.چند ساعت پس از این حضور، تصویر احمد مددی و فریادشیران در کانال رسمی باشگاه استقلال منتشر شد که وی به عنوان معاون اجرایی باشگاه استقلال انتخاب شده است.

حالا باید دید واکنش اعضای سابق هیئت مدیره استقلال و پیشکسوتان این باشگاه در قبال این انتخاب پر حرف و حدیث چه خواهد بود؟ مطمئناً با توجه به شکایت‌های سریالی فریادشیران از جمع کثیری از پیشکسوتان باشگاه استقلال، آن‌ها به این موضوع واکنش نشان خواهند داد و در این خصوص دوباره دست به افشاگری خواهند زد. از طرفی پیش‌بینی می‌شود، اعضای سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز در این میان تحرکاتی را داشته باشند تا به واسطه اطلاعاتی که در اختیار دارند، بتوانند انتخاب جدید احمد مددی را به چالش بکشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.