سخنگوی دفتر سیاسی عصائب اهل الحق عراق اعلام کرد که، مقاومت این کشور قادر است به حضور نظامیان آمریکا در خاک عراق پایان دهد.

عصائب اهل الحق: مقاومت عراق می‌تواند به حضور آمریکا در عراق پایان دهد

قدس آنلاین: «محمود الربیعی» سخنگوی دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق عراق اعلام کرد که، مقاومت عراق قادر است به حضور نظامی آمریکا در این کشور پایان دهد.

الربیعی، در بیانیه‌ای که بوسیله خبرگزاری العهد منتشر شده است، گفت: رفتار آمریکا در برخورد با وضعیت عراق غیرقابل قبول است.

او در ادامه افزود: نیروهای مقاومت با حضور نظامی آمریکا به عنوان اشغالگر سرزمین عراق برخورد می‌کنند.

الربیعی اضافه کرد: نیروهای مقاومت توانایی جلوگیری از اشغالگری آمریکایی‌ها و اخراج آن‌ها از سرزمین عراق را دارند، همچنین زمینه قانونی برای حضور نظامی آمریکا یا هر کشور خارجی در عراق وجود ندارد.

چندی پیش سعد السعدی، عضو دفتر سیاسی عصائب اهل الحق عراق اعلام کرده بود که، الحشدالشعبی یک مجموعه امنیتی تابع دستورات فرمانده کل نیروهای مسلح عراق است، اما گروه‌های مقاومت، حضور آمریکا در خاک عراق را نمی‌پذیرند.

شیخ قیس الخزعلی، دبیرکل عصائب اهل الحق هم پیش از این در جریان حمله به سفارت آمریکا در عراق گفته بود هیئت هماهنگ‌کننده گروه‌های مقاومت تاکنون حمله به سفارت آمریکا در منطقه سبز را در برنامه خود قرار نداده است و اگر قرار دهد هرگز از موشک‌های کاتیوشا که در زدن اهداف دقیق نیست، استفاده نخواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.