مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در پی سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به خراسان رضوی چهار پروژه راهداری در این استان مجوز برگزاری مناقصه گرفت و تامین اعتبار شد.

تامین اعتبار برای چهار پروژه راهداری  خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین؛ ابراهیم نصری  افزود: مجوز مناقصه ۱۰۰ میلیارد تومانی برای لکه گیری و روکش آسفالت جاده باغچه - نیشابور - سبزوار در جریان سفر داریوش امانی، رییس سازمان راهداری به خراسان رضوی صادر گردید که در این راستا پنج پیمانکار در پنج مناقصه اقدام به روکش آسفالت حدود ۷۰ کیلومتر از این جاده مهم خواهند نمود.
وی ادامه داد: در اجرای طرح روکش حفاظتی آسفالت با ضخامت کم در حدود ۲۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان، مجوز مناقصه اجرای این پروژه در ۱۰ کیلومتر از جاده نیشابور - کاشمر نیز صادر شد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی همچنین از اخذ مجوز برگزاری مناقصه به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای اجرای روکش آسفالت کنارگذر تربت‌حیدریه خبر داد.
وی با اشاره به سفر رییس سازمان راهداری به نیشابور گفت: هزار و ۲۰۰ تن قیر برای بهسازی و آسفالت ۲۴ کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان نیز در این سفر اختصاص یافت.
داریوش امانی، رییس سازمان راهداری هفته گذشته در سفر ۲ روزه به خراسان رضوی علاوه بر بررسی و بازدید از پروژه های این سازمان در استان، از پایانه مرزی دوغارون در شهرستان تایباد و پروژه احداث و بهسازی گذرگاه در نقطه صفر مرزی بازدید نمود.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.