استاندار خراسان رضوی در بازدید از سه واحد تولیدی شهرستان فریمان، برای رفع مشکلات زیرساختی برق، آب و تامین مواد اولیه این واحدهای صنعتی، دستور پیگیری صادر کرد.

سه دستور استاندار خراسان رضوی برای رفع مشکلات تولیدکنندگان فریمان

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق معتمدیان  در حاشیه بازدید از این واحدها در شهرک صنعتی کاویان فریمان که در قالب برنامه "یکشنبه های حمایت از تولید و مانع زدایی از آن" صورت گرفت، با تاکید بر تسریع در حل مشکلات این تولید کنندگان گفت: در این بازدید برای تامین برق، تخصیص آب و تکمیل چرخه تولید در حضور مدیران حوزه های اقتصادی و زیرساختی استان دستورهایی صادر شد که این موارد تا زمان رفع موانع در چرخه پیگیری معاونت اقتصادی استانداری و مدیران مرتبط قرار می گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی نیز در این باره گفت: در طول برگزاری برنامه یکشنبه های "حمایت از تولید و مانع زدایی از آن " که از اردیبهشت امسال در راستای نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب در دستور کار استاندار قرار گرفته است، بازدید از واحدهای تولیدی و دیدار با تولیدکنندگان و تشکلهای بخش خصوصی انجام گرفته است.

مرتضی اشرفی افزود: از ابتدای اجرای این برنامه تاکنون در مجموع ۴۹ مورد بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرکهای صنعتی یا خارج از آن در خراسان رضوی و ۵۱ نشست با تولیدکنندگان و تشکلهای اقتصادی برگزار شد که حدود ۲۰۰ مصوبه برای رفع مشکلات واحدها و موانع تولید در پی داشته است.

فرماندار فریمان نیز گفت: در شهرستان فریمان دو شهرک صنعتی کاویان و فریمان با ۲۶۲ واحد صنعتی وجود دارد که از این تعداد ۳۱ واحد تولیدی غیرفعال است.

عباسعلی صفایی افزود: یکی از مهمترین مشکلات کنونی واحدهای صنعتی فریمان، کمبود و قطعی برق است که امیدواریم سهمیه ویژه ای از این بخش به واحدهای صنعتی این شهرستان اختصاص یابد.

 استاندار خراسان رضوی امروز از سه واحد صنعتی شامل کارخانه پارت پاپیروس، کارخانه شیشه فلوت کاویان و گروه صنایع فولاد صبح پارسیان بازدید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.