رئیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد پس از تماس اخیر رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، قصد دارم گفتگوها را درباره صلح با او ادامه دهم.

رئیس رژیم صهیونیستی: گفتگو با محمود عباس را ادامه می‌دهم

قدس آنلاین: اسحاق هرتزوگ، رئیس جدید رژیم صهیونیستی گفت که گفتگوی خود را با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ادامه می‌دهد.

او اعلام کرد: قصد دارد با محمود عباس، که روز یک‌شنبه با او تماس تلفنی گرفت و تصدی سمت جدید را به او تبریک گفت، گفتگوها درباره صلح  و برقراری روابط دوجانبه بین فلسطین و رژیم صهیونیستی را ادامه دهد.

هرتزوگ در توییتر خود نوشت: «من عصر امروز با رئیس فلسطین صحبت کردم و در پاسخ تبریک او تأکید کردم که قصد دارم به عنوان رئیس جدید اسرائیل گفتگوهای مداوم با او را ادامه دهم».

او همچنین در این نوشته از امید خود را برای کمک به پیشبرد روابط و امید به صلح میان دو مردمی که در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند، سخن گفت.

خبرگزاری فلسطینی وفا درباره این تماس تلفنی نوشت: عباس در طی تماس تلفنی تأکید کرد که دستیابی به صلح  پایدار در غزه، کرانه باختری و قدس ضروری است.

کانال ۱۲ رزیم صهیونیستی نیز پیشتر گزارش داده بود که عباس در حال فراهم کردن فهرستی از درخواست‌ها و قراردادهاست تا در صورت آغاز مجدد گفتگوهای صلح فلسطین و رژیم صهیونیستی آنها را ارائه دهد.

گفتگوها بین  مقامات فلسطین و رژیم صهیونیستی، در آوریل ۲۰۱۴ به دلیل امتناع تل آویو از آزادی فلسطینیانی که قبل از ۱۹۹۳ زندانی شده بودند و ادامه فعالیت شهرک سازی در سرزمین‌های اشغالی متوقف شد.

محمود عباس درحالی با رئیس جدید رژیم اشغالگر صهیونیستی تماس برقرار کرده است که مردم فلسطین پس از ترور فعال فلسطینی به دست نیروهای امنیتی تشکیلت خودگردان فلسطین، در میدان «المناره» واقع در شهر «رام الله» مقر اصلی تشکیلات خودگردان فلسطین، علیه او شعار می‌دادند و خواستار برکناری او از مقامش بودند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.