نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از دپوی ۳.۵ میلیون تنی نهاده‌های دامی در گمرک بندر امام(ره) خبر داد و گفت: تا ۲۰ روز دیگر این نهاده‌های دامی و نهاده‌های موجود در لنگرگاه در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

دپوی ۳.۵ میلیون تنی نهاده‌های دامی در گمرک بندر امام(ره) / با توزیع نهاده تا ۲۰ روز دیگر قیمت شکسته می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد جواد عسکری نماینده مردم داراب در مجلس شورای اسلامی گفت: طی بازدیدی که بنده به عنوان نایب رئیس کمیسیون کشاورزی در تاریخ دهم و بیستم ماه جاری از گمرک بندر امام داشتم، مشاهده شد که ۳.۵ میلیون تن نهاده دامی در گمرک بندر امام(ره) دپو شده است.

وی افزود: علاوه بر این ۳.۵ میلیون تن، ۲۰۰ هزار تن نهاده دامی در حال تخلیه از کشتی‌هاست و یک و نیم میلیون تن نهاده نیز در لنگرگاه‌هاست که به تدریج پیاده‌سازی می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت: ۲۵۰۰ کامیون و شبکه ریلی کشور برای انتقال این حجم از نهاده‌ به سراسر کشور پای کار آمده‌اند و این نهاده‌ها تا ۲۰ روز آینده در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

عسکری با اشاره به افزایش قیمت نهاده‌های دامی در کشور خاطرنشان کرد: با توزیع این نهاده‌ها در کشور قیمت نهاده دامی در کشور خواهد شکست و ما شاهد کاهش قیمت نهاده‌های دامی طی یک ماه آینده در کشور خواهیم بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.