آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم کشورمان برای جلب رضایت کادر فنی و رسیدن به دوبنده تیم ملی در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ انگیزه بسیار بالایی دارد.

انگیزه بالای آزادکار جوان برای ملی پوش شدن در مسابقات جهانی

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر حسین مقصودی به عنوان یکی از جوانان آینده دار کشتی آزاد ایران که در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان نام خود را مطرح کرد حالا در رده سنی بزرگسالان توانسته به عنوان یک مدعی در کنار سایر رقبا قرار گیرد.

مقصودی که وزنش را از ۶۵ به وزن ۷۰ کیلوگرم تغییر داده است، درباره آخرین وضعیت خود اظهار داشت: با حضور در تورنمنت بین المللی جام علی‌اف روسیه توانستم یک گام در مسیر پوشیدن دوبنده تیم ملی برای حضور در جهانی ۲۰۲۱ نروژ بردارم.

وی تصریح کرد: نخستین مصاف من در وزن ۷۰ کیلوگرم مربوط به رقابت‌های جام تختی بود و بعد در جام علی‌اف توانستم در مصاف با رقبای خارجی کشتی بگیرم. در مجموع از شرایط بدنی خودم راضی هستم، در روسیه توانستم چند کشتی پشت سر هم با حریفان روس بگیرم. هر چند در این تورنمنت در مرحله نیمه نهایی باختم، اما کشتی رده بندی با حریف قزاقستان را بردم و مدال برنز گرفتم.

مقصودی با بیان اینکه انگیزه بسیار بالایی برای ملی پوش شدن دارد، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم با حضور در جام علی‌اف روسیه تا حد زیادی به دوبنده تیم ملی برای حضور در جهانی نروژ نزدیکتر شدم، چراکه هم طبق چرخه انتخابی، نفر برتر هستم و هم کادر فنی از عملکرد من در روسیه رضایت داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.