رئیس جمهور با بیان اینکه اگر ترامپ در دنیای سیاست آمریکا نبود مردم می دیدندخدمات دولت در این 8سال چقدر مهم بود، اظهار داشت: اگر تجلیل می کنم بحث شخص من نیست بلکه بحث میلیون ها انسان هست که در این 8سال تلاش کرده اند و این کار بزرگ در این شرایط سخت انجام گرفته و خواهد گرفت.

 روحانی: اگر ترامپ نبود مردم می دیدند خدمات 8ساله دولت چقدر مهم است

قدس آنلاین: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در آیین بهره‌برداری از طرح های ملی وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و ورزش و جوانان که پیش از ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: یکی از افتخارات این دولت تقویت حمل و نقل در کشور بوده و حمل و نقل یکی از ارکان پیشرفت کشور ور زندگی مردم است و در زمینه حمل و نقل‌های جاده ای و هوایی دریایی کارهای بزرگی انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه این دولت موفق بوده 1.6 دهم برابر فعالیت بزرگراهی قبلی را افزایش دهد و این برای سلامتی مردم و صرفه جویی در سوخت و زمان مهم است،‌بیان داشت: این دولت در ریل هم حرکات شتابانی داشته است و یکی از این ایام به افتتاح پروژه‌های مهم ریلی اختصاص خواهد یافت.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه یکی از افتخارات این دولت آبادانی سواحل مکران است و پروژه جاسک و آب شیرین کن انجام پذیرفت و این یکی از مسائل بسیار مهم بود و امروز ساحل مکران اباد و آبادتر می شود و در روزهای آینده یک اسکله نفتی مهم و تاریخی افتتاح می شود تا از جاسک هم نفت ما صادر خواهد شد.

روحانی با بیان اینکه اگر ترامپ در دنیای سیاست آمریکا نبود مردم می دیدند این آمار و ارقام کجا بود و خدمات دولت در این 8سال چقدر مهم بود، اظهار داشت: اگر تجلیل می کنم بحث شخص من نیست بلکه بحث میلیون ها انسان هست که در این 8سال تلاش کرده اند و این کار بزرگ در این شرایط سخت انجام گرفته و خواهد گرفت.

روحانی با بیان اینکه در زمینه ورزش یک حرکت خیلی خوب آغاز شده است گفت: خانه ورزش روستایی در آغاز این دولت 600 خانه بوده و امروز 70هزار خانه ورزش روستایی داریم و این به معنای عدالت ورزشی و توجه ویژه دولت به روستاهاست که تحول در روستاها از نظر آب و برق و راه و بهداشت و درمان و مسائل آموزشی و ورزشی و اتصال به اینترنت در این 8سال با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.