سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان به ترکیه به دلیل تشدید بیماری کرونا در ترکیه و عدم استقبال تیم های خارجی لغو شد.

لغو اعزام تیم ملی بسکتبال باویلچر مردان به ترکیه

به گزارش قدس آنلاین، عباس آقا کوچکی اظهار کرد: برای شرکت در یک اردوی تمرینی و تدارکاتی قرار بود فردا جمعه ۲۵ تیر تیم ملی بسکتبال با ویلچر عازم ترکیه شود که به دلیل شیوع ویروس کرونای دلتا در ترکیه و عدم استقبال تیمها از شرکت در این اردوی تدارکاتی انصراف دادیم، هر چند تمام هماهنگی های لازم  برای اعزام تیم توسط فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک انجام شده بوده بود و مشکلی برای اعزام نداشتیم.

وی گفت: به جای شرکت در این اردوی تمرینی و تدارکاتی ترجیح دادیم که تا آخر تیرماه ۸ جلسه تمرین مفید صبح و بعدازظهر با لژیونرهای تیم در قم داشته باشیم تا تیم را به شرایط آمادگی مطلوب برسانیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر افزود: پس از پایان این اردو، ۲ اردوی دیگر تا زمان اعزام تیم به توکیو پیش بینی شده است که ششمین اردوی خود را از ششم تا ۱۵ مرداد به احتمال زیاد در شمال کشور برگزار خواهیم کرد و آخرین اردو که وصل به اعزام است در محل فدراسیون برگزار می شود.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.