سفر استاندار خراسان رضوی به خواف در بیست و یکمین سفر وی به شهرستان‌های استان ۷۸ مصوبه در پی داشت.

سفر استاندار خراسان رضوی به خواف ۷۸ مصوبه داشت

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق معتمدیان پنجشنبه شب در جلسه جمع بندی مصوبات سفر خود به شهرستان خواف گفت: این مصوبات در بخشهای مختلف اقتصادی، اجتماعی، کشاورزی، توسعه آبخیزداری و آبخوان داری، عمران شهری و روستایی، ایجاد و تکمیل زیرساختها است.

وی با بیان اینکه خواف یک شهرستان بزرگ مرزی و دارای قابلیتهای مختلف اقتصادی است و اغلب مردم آن در فعالیتهای مولد و دامداری شاغل هستند افزود: این شهرستان از قطبهای دامداری خراسان رضوی است و اختصاص سهمیه نهاده های دامی و توجه به فعالیتهای آبخیزداری و آبخوان داری در این منطقه باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: تحقق مصوبات این سفر باید اولویت همه دستگاههای اجرایی قرار گیرد و از همه ظرفیتهای موجود و منابع اعتباری برای این منظور بهره گرفته شود.

وی نهادینه کردن فرهنگ مطالبه گری از مسوولان بین مردم را از اهداف مهم سفرهای شهرستانی خود دانست و گفت: این مهم از پارسال به عنوان یک برنامه عملیاتی و مدل خوبی در خدمت رسانی در دستور کار قرار گرفته است.

معتمدیان دیدارهای چهره به چهره و بهره گیری از نظرات مردم در روند خدمت رسانی و تصمیم گیریها را از جمله مزیتهای سفرهای شهرستانی برشمرد و افزود: هر کجا از نظرات مردم بهره گرفته  شد در انجام برنامه‌ها موفق بودیم و هر زمان بدون استفاده از نظرات آنان طرح‌ها و برنامه‌ها در پشت درهای بسته تدوین شد، کارآیی لازم را نداشت.

وی آشنایی با توان و استعدادهای منطقه ای و بهره گیری از آنها در برنامه ریزی های کلان استان را از دیگر دستاوردهای سفرهای شهرستانی خود دانست.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: سفرهای شهرستانی فرصتی فراهم می‌کند که مسائل و مشکلات مناطق شهری و روستایی بر اساس اولویت بندی منطقه ای مورد بررسی  قرار گیرد و مصوبات به عنوان رهاورد این سفرها به عنوان نقشه راه خدمت رسانی تلقی می‌شود.

وی گفت: سفرهای شهرستانی یک برنامه ترکیبی همه جانبه است که در شرایط امروز کاربرد دارد و حضور میدانی و احصای مشکلات به همراه استفاده از ظرفیت‌ها چاره ساز و اثربخش است.

معتمدیان افزود: دبیرخانه پیگیری مصوبات سفر نیز در استانداری ایجاد شده است که به صورت مداوم اقدامات را پیگیری و گزارشی به همراه درصد پیشرفت مصوبات ارائه می‌دهد. 

استاندار خراسان رضوی عصر چهارشنبه در بیست و یکمین سفر شهرستانی خود به شهرستان خواف سفر کرد و طی ۲ روز از مناطق شهری و روستایی از جمله روستاهای محروم این منطقه بازدید نمود.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.