۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 761239

معاون عمرانی فرماندار مشهد گفت: با زیرپوشش قرار گرفتن روستاها توسط شرکت آب و فاضلاب شهری از سال گذشته تاکنون مشکل تنش آبی ۲۷ روستا در این شهرستان رفع شده است.

تنش آبی در ۲۷ روستای مشهد رفع شد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی برامکی  افزود: در سال گذشته ۱۴۰ روستای مشهد با مشکلات کمی و کیفی آب روبرو بودند که با اجرای طرحهایی برای تامین پایدار آب توسط شرکت آب و فاضلاب مشهد تعداد روستاهای دارای تنش آب در این شهرستان به ۱۱۳ روستا کاهش یافت.

وی ادامه داد: در این راستا ۱۹ حلقه چاه برای تامین آب روستاهای مشهد حفر و همچنین ۱۶ حلقه چاه نیز بهسازی شد حال که آنکه در سال ۹۸ فقط یک حلقه چاه برای تامین آب روستایی این شهرستان حفر شده بود.

معاون عمرانی فرماندار مشهد، عملکرد شرکت آب و فاضلاب مشهد را از پارسال تاکنون مثبت ارزیابی کرد و گفت: پارسال ۷۰ کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال آب روستایی در این شهرستان اجرا یا اصلاح شد حال آنکه این رقم در سال ۹۸ معادل یک پنجم این مقدار بوده است.

وی به برخی مشکلات آب روستایی در مسیر جاده سیمان در حاشیه مشهد اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مشکل کیفیت و کمیت آب روستاهای دهرود و همت آباد در این منطقه رفع شده و رفع مشکل دیگر روستاهای این محدوده نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.