روسیه که از آن به عنوان پنجمین کشور جهان با بیشترین میزان شیوع بیماری کووید ۱۹ یاد می‌شود، طی هفته‌های اخیر شاهد موجی از عفونت‌های جدید ناشی از نوع دلتا بوده است.

کرونای دلتا منجر به ثبت بیشترین تلفات روزانه کرونا در روسیه شد

به گزارش قدس آنلاین، خبرگزاری فارس به نقل از «ndtv» نوشت:

ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، اعلام کرد که تعداد موارد مرگ بیماران مبتلا به کووید۱۹ در این کشور  طی یک روز به ۷۸۰ مورد رسیده که این میزان بیشترین تعداد مرگ روزانه در کل دوره اپیدمی در روسیه است.

روسیه که از آن به عنوان پنجمین کشور جهان با بیشترین میزان شیوع بیماری کووید ۱۹ یاد می‌شود،  طی هفته‌های اخیر شاهد موجی از عفونت‌های جدید ناشی از نوع دلتا بوده است. روسیه روز سه شنبه  با ۷۸۰ تلفات ناشی از کرونا، یک رکورد جدید در مورد مرگ ناشی از ویروس کرونا در مدت ۲۴ ساعت ثبت کرد.

افزایش تلفات ناشی از بیماری همه‌گیر در روسیه علی‌رغم تلاش مقامات برای کاهش سرعت موج سوم بوده است؛ دولت تعداد ۷۸۰ مورد تلفات ثبت ۲۴ هزار و ۷۰۲ مورد جدید را گزارش کرده است.

به گفته مقامات، روسیه، پنجمین کشور آسیب دیده در جهان از نظر موارد ابتلا به کرونا و مرگ و میر در اثر آن، طی هفته های اخیر شاهد موجی از عفونت های جدید بوده که روند کند واکسیناسیون آن را تشدید خواهد کرد.

نتایج به دست آمده از یک نظرسنجی نشان می‌دهد، ۵۴ درصد مردم روسیه تمایلی به دریافت واکسن ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.