با توجه به بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی خراسان رضوی کماکان و به‌تناوب تا ظهر یکشنبه شاهد بارش‌های رگباری گاهی توأم با رعدوبرق در نواحی مستعد بارش تگرگ خواهیم بود.

بارش‌های رگباری تا ظهر یکشنبه در خراسان رضوی ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، با توجه به بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی کماکان و به‌تناوب تا ظهر یکشنبه شاهد بارش‌های رگباری گاهی توأم با رعدوبرق در نواحی مستعد بارش تگرگ خواهیم بود که امشب و فردا، با توجه به میزان بارش‌ها به‌ویژه برای بخش‌هایی از غرب، شمال و مرکز استان آبگرفتگی و احتمال ایجاد سیلاب پیش‌بینی می‌شود.

ضمن اینکه در ساعات بعدازظهر با افزایش سرعت وزش باد به‌ویژه در مناطق بادخیز گاهی وزش باد شدید توأم با گردوخاک خواهد بود، بعدازظهر یکشنبه با کاهش ناپایداری ها و ابرناکی، افزایش نسبی دما رخ می‌دهد.

طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای ۱۵ درجه سلسیوس خنک‌ترین و داورزن با بیشینه دمای ۳۸ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند.

طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد به ترتیب ۲۰ و ۳۴ درجه سلسیوس بوده است، همچنین بیشترین میزان بارندگی از جوین به مقدار ۱/۴ میلیمتر و  و بیشترین سرعت وزش باد از سبزوار با ۶۱ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.