سخنگوی شورای نگهبان گفت: تلاش خواهم کرد با کمک‌ عزیزان عرصه مهم و خطیر رسانه و ارتباط مستمر با آنها، ضمن اطلاع‌رسانی مؤثر در خصوص این شورا، به تبیین جایگاه شورای نگهبان بپردازم و برای ارتقاء سرمایه اجتماعی آن و اقناع افکار عمومی ارتباط دوسویه موثری با رسانه ها شکل گیرد.

برای اقناع افکار عمومی تلاش خواهم کرد

قدس آنلاین: «هادی طحان نظیف» عصر جمعه در اینستاگرام خود نوشت: دو سال پیش در چنین روزهایی با اعتماد رئیس محترم قوه قضائیه و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به جمع حقوقدانان شورای نگهبان پیوستم.

وی افزود: در این مدت تلاش کردم به وظایف حقوقی خود بپردازم و در خلال آن، بیش از ۱۱۰ گزارش از متن و حاشیه جلسات هفتگی شورای نگهبان یا جلسات تبیین ایرادات مصوبات در کمیسیون‌های تخصصی مجلس و سایر موارد به مردم عزیز ارائه دهم که به لطف خدا با استقبال شما مردم عزیز مواجه می‌شد و این استقبال، موجب دلگرمی و انگیزه بیشتر برای تداوم آن بود.

سخنگوی شورای نگهبان خاطرنشان کرد: در طی این مدت از نظرات، پیشنهادها و انتقادات بسیاری از شما عزیزان ارجمند بهره بردم و نکته‌ها آموختم و سعی کردم با راهنمایی اهالی رسانه و اساتید محترم این عرصه قدم بردارم و در حد خودم ارتباط و تعاملی سازنده با آنها داشته باشم و در کنار سخنگوی محترم شورای نگهبان به سؤالات و شبهات شما تا حد وسع و توان و امکان نقل مسائل پاسخ دهم.

این عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: اکنون همزمان مسؤولیت دیگری به دوشم نهاده شده است و با اعتماد اعضای محترم شورای نگهبان به سخنگویی این شورا انتخاب شدم و در این‌ جایگاه خطیر توصیه مولای متقیان حضرت علی علیه السلام را آویزه گوش می‌کنم که فرمودند: و إِنَّ عَمَلَکَ لیسَ لَکَ بِطُعمَةٍ و لَکِنَّهُ فِی عُنُقِکَ أَمانَة.

 وی اظهار کرد: بر خود فرض می‌دانم به سهم خود از زحمات و مجاهدت‌های خالصانه دکتر کدخدایی عزیز قدردانی کنم و امیدوارم از تجارب ایشان همواره بهره‌مند باشم. ایشان در طول این ۱۳ سالی که سخنگو بودند، در نزدیک‌تر شدن شورای نگهبان به رسانه‌ها، تلاش‌های قابل توجه و مثمرثمری داشتند و در این راه بعضا مورد بی‌مهری‌ها و کم‌لطفی‌هایی هم واقع شدند اما زیر بار این مسؤولیت کمر خم نکردند. إِنَّما یُوَفَّی الصَّابِرونَ أَجرَهُم بِغَیرِ حساب.

طحان نظیف یادآور شد: تلاش خواهم کرد در گام دوم انقلاب اسلامی به فرموده رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، با بهره‌مندی از تجارب و راهنمایی‌های بزرگان، استفاده از نظرات ارزشمند نخبگان علمی و دانشگاهی و همچنین با کمک‌ها و مددهای عزیزان عرصه مهم و خطیر رسانه و ارتباط مستمر و سازنده با آنها ضمن اطلاع‌رسانی مؤثر در خصوص این شورا، به تبیین جایگاه شورای نگهبان بپردازم و برای ارتقاء سرمایه اجتماعی آن و اقناع افکار عمومی از طریق ارتباطی دوسویه، بیش از پیش تلاش کنم و در این مسیر از همه این عزیزان و شما مردم خوب کشورم استمداد می‌طلبم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.