استاندار خراسان رضوی گفت: نهضت گازرسانی با سرعت در حال انجام است و تا پایان سال آینده تمامی روستاهای بیش از ۲۰ خانوار در این استان از نعمت گاز برخوردار می شوند.

روستاهای بیش از ۲۰ خانوار خراسان رضوی تا سال ۱۴۰۱ گازرسانی می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق معتمدیان  در جمع مردم روستای "شعبه" شهرستان رشتخوار افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی با تغییر رویکردی که در مناطق کمتر برخوردار و روستایی و عشایری ایجاد شده، تحولات ارزشمند در این مناطق پس از انقلاب اسلامی انجام شده است.

وی ادامه داد: امروزه تمامی مناطق روستایی خراسان رضوی از نعمت برق برخوردار هستند و زیرساخت های بهداشتی و خانه های سلامت نیز در مناطق مختلف روستایی این استان ایجاد شده که نشان از اولویت نظام برای خدمت رسانی در بخش بهداشت و درمان مردم دارد. نهضت گازرسانی نیز  با سرعت در حال انجام است و تا پایان سال آینده تمامی روستاهای بیش از ۲۰ خانوار در این استان از نعمت گاز برخوردار می شوند.

استاندار خراسان رضوی گفت: تاریخ کشور نشان داده است که مردم روستاها همواره جمعیت مولد هستند و در اقتصاد و تولید کشور اثرگذار می باشند و سیاست نظام هم کمک به تثبیت جمعیت روستایی است.

وی افزود: یکی از دغدغه های مهم مردم روستاها و دامداران تهیه نهاده های دامی است که به دلیل افزایش قیمت ارز چالش های جدی در تامین نهاده های دامی داشتیم و کاهش نزولات آسمانی نیز به مشکلات دامداران افزوده است که با پیگیری های انجام شده سهمیه ویژه نهاده های دامی به شهرستان رشتخوار اختصاص خواهیم داد. 

معتمدیان ادامه داد: خرید دام زنده از عشایر را نیز که ۱۰ درصد دام سبک خراسان رضوی است پیگیری می کنیم.

وی گفت: هدف از حضور ما در منطقه دیدار با مردم و پیگیری مطالبات آنان است تا با استفاده از ظرفیت های دستگاه های اجرایی مشکلات مردم رفع شود.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.