رئیس بخش سیاسی جنبش جهاد اسلامی گفت که این جنبش و گروههای مقاومت فلسطین، صهیونیستها را از خاک این کشور اخراج خواهند کرد.

 جهاد اسلامی: جنگ به پایان نرسیده/ سران اسرائیل را از فلسطین بیرون می‌رانیم

قدس آنلاین: «محمد الهندی» رئیس بخش سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که نبرد شمشیر قدس نشان داد که اتحاد فلسطین در میدان نبرد صورت می‌گیرد.

خبرگزاری صفا به نقل از الهندی گزارش داد، بر اساس توافق 21 ماه می، بین مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی آتش‌بس برقرار شده، ولی جنگ متوقف نشده است.

وی ادامه داد، علت این مسئله این است که رژیم صهیونیستی نمی‌خواهد شکست در شمشیر قدس را هضم یا کند یا آن را بپذیرد.

این مسئول فلسطینی تصریح کرد، رژیم صهیونیستی در تلاش است از طریق حمله به کرانه باختری و قدس و تداوم محاصره نوار غزه، ابتکار عمل را در میدان سیاست در دست گیرد.

الهندی خاطر نشان کرد: «جنگ ما با اسرائیل، جنگ اراده‌هاست. می‌دانیم که ملت و مقاومت فلسطین، شارون رو مجبور کردند که شهرک‌های صهیونیست‌نشین غزه را برچیند».

وی همچنین تأکید کرد: «سران اسرائیل را مجبور خواهیم کرد از کرانه باختری و قدس و در نتیجه از سراسر فلسطین بروند».

این مسئول جهاد با اشاره به عجز سامانه‌های دفاعی رژیم صهیونیستی در برابر قدرت مقاومت فلسطین، تصریح کرد، برای ایجاد جبهه مقاومت، تلاشهای واقعی صورت می‌گیرد که مهمترین آن، ارتقای روابط بین جنبشهای حماس و جهاد اسلامی به عنوان دو ستون مقاومت است.

الهندی در بخش دیگر اظهارات خود، ضمن محکوم کردن عادی‌سازی روابط برخی از کشورهای عربی با صهیونیستها، گفت که این اقدام، «خنجری در پهلوی جهاد ملت ما و مقدسات اسلامی است».

وی ضمن مردود دانستن هر گونه همکاری بین تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی، گفت که این مسئله، برای از بین بردن نتایج شمشیر قدس است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.