استاندار خراسان رضوی در جلسه مجمع نمایندگان استان گفت: بخش قابل توجهی از اعتبارات در اختیار دستگاه‌های ملی است و سهم استان بسیار ناچیز است.

سهم بسیار  ناچیز استان ها از اعتبارات/بخش قابل توجهی از اعتبارات در اختیار دستگاه‌های ملی است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در جلسه مجمع نمایندگان استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اعتبارات در اختیار دستگاه‌های ملی است و سهم استان بسیار ناچیز است، اظهار کرد: در تخصیص اعتبارات باید ملاک‌های مختلف از جمله ظرفیت‌های هر استان مد نظر قرار گیرد.
استاندار خراسان رضوی افزود: باید اختیارات منطقی تفویض کنیم و در همین راستا بخشی از این مشکلات را از طریق رایزنی‌ها و اعتبارات ملی حل کرده‌ایم.
وی بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان تاکید کرد و افزود: در استان حدودا سه هزار و ۷۰۰ پروژه نیمه تمام وجود دارد لذا باید تمرکز روی این باشد که پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.
معتمدیان با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اعتبارات در مرکز قرار دارد، گفت: هرچقدر در خراسان رضوی بیشتر کار تعریف شود بیشتر می‌توانیم از ردیف‌های ملی اعتبار جذب کنیم.
استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: در استان برای تامین منابع مالی ستادی را تشکیل دادیم که در این راستا از ظرفیت بانک‌های دولتی و خصوصی استان استفاده می‌شود.
وی ضمن اشاره به شناسایی فرار مالیاتی‌ها برای کمتر شدن فشار از روی قشر آسیب پذیر گفت: در جلسات یکشنبه‌ها برای پروژهای راکد استان با استفاده از همه ظرفیت‌ها از جمله بانک‌ها تصمیم گیری می‌شود تا دوباره به چرخه صنعت برگردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.