رییس پلیس فتا در خراسان رضوی گفت: دختر هشت ساله ساکن این استان عامل برداشت یک میلیارد ریال از حساب بانکی پدرش بود که با تلاش پلیس شناسایی شد.

برداشت یک میلیارد ریالی دختر هشت ساله از حساب پدرش

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ جواد جهانشیری  اظهار کرد: یکی از اتباع خارجه با در دست داشتن دستور قضایی سراسیمه به پلیس فتای استان مراجعه و درخواست رسیدگی به شکوائیه خود مبنی بر برداشت یک میلیارد ریالی از حسابش که به صورت خرید غیر مجاز اینترنتی صورت گرفته بود را داشت.

وی ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته از اظهارات شاکی و مستندات فنی موجود، تحقیقات فنی آغاز و پس از بررسی های لازم مشخص شد تمام وجه مورد نظر صرف خرید اینترنتی نوشت افزار و برخی کالاهای خانگی شده است.

رییس پلیس فتا در خراسان رضوی گفت: در بررسی بعدی مشخص شد نام کاربری که خرید اینترنتی از آن صورت پذیرفته منطبق با دختر بزرگ خانواده شاکی است که با انجام تحقیقات بعدی معلوم شد علاقه‌مندی دختر هشت ساله به خرید اینترنتی و نوشت افزار موجب بروز این اتفاق شده است و او برای پنهان ساختن هویت خود از نام کاربری خواهرش برای خرید اینترنتی سوء استفاده کرده است.

جهانشیری افزود: با راهنمایی کارشناسان پلیس فتا بخش هایی از خریدهای اینترنتی لغو شد این درحالی است که چون بخشی از مبلغ صرف خرید بازی رایانه ای و اینترنتی از غیر از بازار داخلی شده است صاحب حساب هرگز قادر به استرداد این بخش از وجوه خود نخواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.