۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵
کد خبر: 761466

محمدرضا حکیمی که چند روز پیش از بیمارستان مرخص شده بود، حالا در بخش آی‌سی‌یوی بیمارستان بستری شده است.

برای محمدرضا حکیمی دعا کنید

قدس آنلاین: حدود سه هفته قبل بود که محمدرضا حکیمی به تشخیص تیم پزشکی پس از دریافت دُز دوم واکسن کرونا در بیمارستان بستری و البته آزمایش کرونای او نیز مثبت اعلام شد. حکیمی چند روز بعد با بهبود نسبی حالش در دهم تیرماه از بیمارستان مرخص شد. 

با این حال اما صفحه‌ای به نام این نویسنده و اندیشمند دینی در شامگاه روز شنبه (۲۶ تیرماه) با اعلام خبر بازگشت دوباره او به بیمارستان نوشته است: «برای صحت، سلامت و عافیت همه بیماران به‌ویژه استاد محمدرضا حکیمی که متاسفانه بیماری‌شان کمی شدت پیدا کرده و در آی‌سی‌یو بستری شده‌اند دعا بفرمایید».

این درحالی‌ است که چند روزی می‌شود محمدرضا حکیمی در غم برادرش، حجت‌الاسلام والمسلمین علی حکیمی نشسته است.

محمدرضا حکیمی، اندیشمند دینی و نویسنده در ۱۴ فروردین ۱۳۱۴ در مشهد متولد شد. او در سال ۱۳۲۶ وارد حوزه علمیه خراسان شد و تا ۲۰ سال در این حوزه به تحصیل پرداخت. محمدتقی ادیب نیشابوری، شیخ مجتبی قزوینی خراسانی، سیدمحمدهادی میلانی، احمد مدرس یزدی، اسماعیل نجومیان، حاج سیدابوالحسن حافظیان و حاجی‌خان مخیری از مهم‌ترین استادان حکیمی بوده‌اند. از آثار محمدرضا حکیمی نیز می‌توان به «الحیاة»، «خورشید مغرب»، «عقل سرخ»، «عاشورا: مظلومیتی مضاعف»، «شیخ آقا بزرگ تهرانی»، «تفسیر آفتاب»، «فریاد روزها»، «سپیدهباوران»، «گزارش (برگرفته از الحیاة)» و ... اشاره کرد. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.