نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس ضمن انتقاد از بالا رفتن قیمت سیمان و فولاد در بازار آزاد گفت: سیمان و فولاد را با دستان خودمان به مافیا دادیم بنابراین دستگاه‌های اطلاعاتی و تعزیرات ورود کنند.

سیمان و فولاد را با دستان خودمان به مافیا دادیم/ دستگاه‌های اطلاعاتی و قوه قضائیه ورود کنند

به گزارش قدس آنلاین، سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس  طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس از رهاشدگی بازار توسط دولت در روزهای پایانی عمر خود انتقاد کرد و گفت: رهاشدگی بازار داد مردم را درآورده است .

وی افزود: آقای روحانی رهاشدگی بازار گوشت، مرغ، ارز و ... نشان دهنده بی‌توجهی به مردم در روزهای پایانی دولت شما است.

وی خاطرنشان کرد: امروز بر همه ثابت شده برجامی که میوه‌اش گندیده شده بود امروز مساوی با هیچ دستاوردی است و مشکلی از مردم حل نکرده است بنابراین به داد مردم برسید.

وی خطاب به وزیر کشور و جهاد کشاورزی از بحران بی‌آبی در منطقه سنقر و کلیایی و انتقاد تأکید کرد: ستاد بحران جبران خسارت کشاورزان منطقه سنقر و کولیایی را فراهم کند.

وی در ادامه وزارت صمت و نیرو را عامل اصلی گرانی سیمان و فولاد عنوان و تأکید کرد: سیمان و فولاد را با دستان خودمان به مافیا دادیم بنابراین وظیفه دولت،‌دستگاه‌های اطلاعاتی و قوه قضائیه است که به موضوع ورود کنند چرا که مردم بیش از این طاقت گرانی و فشار افسارگسیخته را ندارند.

حسینی‌کیا ضمن انتقاد از وزارت نیرو در مسأله برق گفت: وزارت نیرو در احداث نیروگاه‌ها و تکمیل آنها کوتاهی کرد ه و پاسخگو باشد که چرا دچار بی‌برقی شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.