سرمربی تیم ملی کاراته گفت: رقابت‌های انتخابی اردوی تیم ملی چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود.

شرایط برگزاری رقابت‌های انتخابی اردوی تیم‌ ملی مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سید شهرام هروی اظهار داشت: رقابت انتخابی نفرات دعوت شده به اردوی مقدماتی تیم ملی کاراته چهارشنبه و پنجشنبه ۳۰ و ۳۱ تیرماه در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می‌شود. این مسابقات پس از برگزاری ۳ جلسه تمرین نفرات دعوت شده به اردو برگزار خواهد شد.

وی افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، مسابقات روز چهارشنبه از ساعت ۱۵ و با برگزاری رقابت‌های اوزان ۶۰، ۶۷ و ۷۵ آغاز می‌شود. رقابت‌های این وزن در روز چهارشنبه تا مشخص شدن ۴ نفر برتر هر وزن ادامه خواهد یافت. مسابقات روز پنجشنبه هم از ساعت ۹ صبح و در اوزان ۵۵، ۸۴- و ۸۴+ برگزار می‌شود تا دو نفر برتر هر وزن مشخص شود. همچنین رقابت‌های ۴ نفر برتر اوزان ۶۰، ۶۷ و ۷۵ نیز روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی کاراته ادامه داد: دلیل اینکه نفرات برتر اوزان ۶۰، ۶۷ و ۷۵ در دو روز مشخص می‌شود، زیاد بودن تعداد ورزشکاران در این وزن است. همچنین مراسم قرعه کشی رقابت‌ها نیز روز سه شنبه و با حضور خود ورزشکاران انجام می‌شود.

هروی خاطرنشان کرد: برای برقراری عدالت از فدراسیون درخواست کردیم که بهترین داوران این رقابت‌ها را قضاوت کنند. همچنین مسابقات بر روی یک تاتامی و با استفاده از ویدئو چک برگزار می‌شود. تمام تلاش ما برقراری عدالت و راهیابی شایسته‌ترین نفرات به اردوهای تیم ملی است.

سرمربی تیم ملی در پایان یادآور شد: مسابقات قهرمانی کشور نیز با رعایت تمام استانداردها برگزار می‌شود و ان شاءالله با مشخص شدن نفرات برتر آن مسابقات که بعد از المپیک برگزار می‌شود، اردوی یک ماهه تیم ملی آغاز خواهد شد تا ورزشکاران خودشان را آماده مسابقات قهرمانی جهان و آسیا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.