توئیتر به طور موقت حساب کاربری مارجری تیلر گرین نماینده جمهوری خواه تندروی ایالت جرجیا را در کنگره این کشور به علت دروغ پراکنی در مورد واکسن کرونا تعلیق کرده است.

 تعلیق حساب توئیتری نماینده کنگره به علت دروغ‌پراکنی در مورد واکسن کرونا

قدس آنلاین: توئیتر می گوید پیام های این زن نماینده کنگره در مورد ویروس کرونا سیاست های این شبکه اجتماعی را نقض کرده است.

گرین در توئیت هایی مدعی شده بود که ویروس کرونا برای افراد غیرچاق که کمتر از 65 سال سن دارند خطرناک نیست و سازمان های مختلف نباید مردم را مجبور به استفاده از ماسک ها یا واکسن هایی کنند که به تایید اداره غذا و داروی آمریکا نرسیده است. توئیتر بعد از مدتی از برچسب گمراه کننده برای توئیت های یادشده استفاده کرد.

در ایالات متحده آمریکا واکسن های فایزر، مدرنا و جانسون اند جانسون تزریق می شوند که همگی تاییدیه اضطراری اداره غذا و داروی ایالات متحده را دریافت کرده اند.

پیش از این جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از شبکه های اجتماعی خواسته بود تا برای مقابله با دروغ پراکنی در مورد واکسن های مختلف وارد عمل شوند. قرار است تعلیق حساب کاربری مارجری تیلر گرین به مدت 12 ساعت ادامه یابد. وی در واکنش به این رویداد دولت بایدن را به تلاش برای کنترل آزادی بیان متهم کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.