پرسپولیس با پیروزی پرگل مقابل ماشین سازی ضمن تثبیت صدرنشینی و حفظ فاصله با سپاهان، تفاضل گل خود را هم بهبود بخشید.

رقابت سرخ‌ها و طلایی‌ها در صدر ادامه دارد/ وعده پاداش میلیاردی هم به کار ماشین سازی نیامد

قدس آنلاین: در هفته بیست و هشتم لیگ برتر ایران، ماشین سازی در تبریز میزبان پرسپولیس بود که این دیدار با ۵ گل به نفع شاگردان گل محمدی تمام شد. ماشین سازی از دقیقه ۳۸ با اخراج منصور باقری ۱۰ نفره شد.

شهریار مغانلو در دقیقه ۱۳ و ۹۰، مهدی عبدی در دقایق ۲۴ و ۵۱ و احمد نوراللهی در دقیقه ۴۳ برای پرسپولیس گل زدند.

پرسپولیس با این برد ۶۱ امتیازی شد و تفاضل گل خود را هم بهبود بخشید و همچنان با دو امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان در صدرجدول باقی ماند. ماشین سازی که هفته گذشته به لیگ دسته یک سقوط کرده با این شکست همچنان ۱۴ امتیازی باقی ماند.

بازی بسیار هجومی آغاز شد و ارسال مهدی عبدی به داخل محوطه جریمه در دقیقه ۱۳ با ضربه سر شهریار مغانلو به گل تبدیل شد و شاگردان گل محمدی با یک گل پیش افتادند.

باز هم پرسپولیس در موقعیت تهاجمی حاضر شد و در دقیقه ۱۵ سانتر امید عالیشاه با ضربه سر از سوی مهدی عبدی همراه شد که محمد امین رضایی توپ را به زحمت دفع کرد و در ادامه نیز شوت مغانلو به تور کنار دروازه خورد.

مهدی عبدی که در ابتدای مسابقه گل‌سازی کرده بود، روی اشتباه منصور باقری با دروازه بان حریف تک به تک شد و در دقیقه ۲۴ توپ را از میان پاهای او به داخل دروازه فرستاد و بازی را ۲ بر صفر به سود سرخپوشان کرد.

بعد از برخوردی که سیامک نعمتی از ناحیه صورت با پای مهاجم ماشین سازی داشت، قادر به ادامه این دیدار نشد و مهدی شیری از دقیقه ۳۸ جای او را در زمین گرفت. منصور باقری نیز بعد از دریافت دومین کارت زرد خود از زمین اخراج شد تا ماشین سازی وارد مخمصه بزرگی شود.

پرسپولیس گل سوم را هم قبل از اتمام نیمه اول به ثمر رساند. احمد نوراللهی با شوت رو پا و محکم خود از داخل محوطه جریمه دروازه ماشین سازی را گشود.

در دقیقه ۵۱  مهدی عبدی دومین گل خودش و چهارمین گل تیمش را وارد دروازه ماشین سازی کرد.

در دقیقه ۹۰ شهریار مغانلو پنجمین گل پرسپولیس را به ثمر رساند و آخرین تیر سرخپوشان را به پیکر تیم سقوط کرده و ۱۰ نفره ماشین سازی زد تا سرخپوشان دست پر از تبریز به تهران باز گردند.

پیروزی حیاتی سپاهان در مشهد

دیدار دو تیم پدیده و سپاهان با برتری شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم پدیده و سپاهان ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر سپاهانی‌ها به پایان رسید.

در دقیقه ۴۰ یاسین سلمانی با دریبل دو مدافع پدیده و یک ضربه‌ فنی دروازه فراهانی را باز کرد تا تیمش را با یک گل پیش بیندازد.

در آغاز نیمه دوم احسان حاج صفی در محوطه جریمه یک موقعیت خطرناک به دست آورد که ضربه او را فراهانی مهار کرد.

در ادامه دو تیم موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر به وجود آوردند اما ناموفق بودند تا این دیدار با برتری سپاهانی‌ها به پایان برسد.

سپاهان با این پیروزی ۵۹ امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند تا در دو هفته باقی مانده در کورس قهرمانی با پرسپولیس رقابت کند.

در مقابل پدیده با این شکست ۳۷ امتیازی ماند و در رده هشتم قرار گرفت.

فکری برابر شاگردان سابقش باخت

فکری مغلوب شاگردان سابقش شد!

مصاف استقلال و نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

 در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی یک بر صفر شاگردان فرهاد مجیدی پایان یافت.

تک گل این بازی را سبحان خاقانی در دقیقه ۷ به ثمر رساند.

با این نتیجه استقلال با ۵۳ امتیاز در جایگاه سوم جدول ایستاد و نفت مسجد سلیمان با ۲۸ امتیاز در رده سیزدهم جدول رقابت‌های لیگ برتر باقی ماند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.