داور بین‌المللی هندبال گفت: با توجه به شناختی که در مسابقات مختلف از فرناندز دارم فکر می‌کنم تیم ملی ایران در این دوره می‌تواند روی سکو برود و جهانی شود.

موسویان: تیم ملی هندبال ایران می‌تواند با فرناندز جهانی شود

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا موسویان یکی از داوران مطرح هندبال ایران که سابقه قضاوت در المپیک و مسابقات جهانی و آسیایی را دارد در خصوص انتخاب مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی اسپانیایی تیم‌ملی هندبال ایران اظهار کرد: من حرفه‌ام داوری است و در بخش مربی‌گری زیاد نمی‌توانم در مورد خصوصیات فنی نظری دهم اما این را باید بگویم که فرناندز یکی از بهترین کمک مربیان یا مربیان تیم‌های ملی است. او کسی است که در کنار ریورا اسپانیایی مربیگری کرده پس مطمئنا مربی شناخته شده ای است. من فکر می‌کنم او یکی از بهترین مربیانی باشد که می‌تواند به تیم ملی ایران کمک کند.

داور بین‌المللی ایران افزود: در چندین مسابقه مختلف المپیک، جهانی و آسیایی که قضاوت کردم فرناندز هدایت تیم‌ها را به عهده داشت، مخصوصا در اواخر که در تیم ملی قطر مربیگری می‌کرد. فکر  می‌کنم با توجه به سوابق این مربی و همچنین امتیاز میزبانی مسابقات آسیایی قطع به یقین تیم ملی ایران در آسیا سهمیه جهانی را کسب کند. حتی با این شرایط کسب مقام قهرمانی برای تیم ملی ایران در این مسابقات دور از دسترس نیست.

وی گفت: من به عنوان یک داور در بعد فنی زیاد نظر نمی‌دهم اما باید بگویم از فرناندز چهره‌های شناخته شده‌ای است که سوابق درخشانی در حوزه مربیگری دارد، به ویژه که در کنار ریورا - که کارنامه قابل قبولی در دنیا دارد - کار کرده است. به عقیده من مانوئل مونتایا در بحث تیم ملی ایران کمک شایانی می‌تواند به تیم ملی داشته باشد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.