حجت الاسلام سابقی نژاد اولین روحانی شهید سلامت استان سیستان و بلوچستان و هفتمین روحانی شهید عرصه سلامت کشور بود که در مسیر خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل شد.

۷ روحانی شهید عرصه سلامت هستند/ خدمت رسانی ۲۰هزار طلبه جهادی به مردم در عرصه کرونا

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین زمانی با اشاره به شهادت روحانی جهادگر عرصه سلامت در استان سیستان و بلوچستان، گفت: حجت الاسلام جمال سابقی نژاد اولین روحانی شهید سلامت استان سیستان و بلوچستان و هفتمین روحانی شهید عرصه سلامت کشور بود که در مسیر خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی افزود: این روحانی مجاهد بعد از سالها تحصیل علوم اسلامی در مدارس علمیه کشور همانند شیراز، کرمان، ایرانشهر و در پایان شهرستان زاهدان، از انجام وظایف تبلیغی به مردم شریف جامعه غافل نبود و مدت ها به عنوان روحانی  مستقر و طرح هجرت در استان سیستان و بلوچستان مشغول خدمت رسانی تبلیغی بود.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی خاطرنشان ساخت: حجت الاسلام سابقی نژاد علی رغم داشتن ۴ فرزند بزرگ و کوچک در دوران کرونا خدمات ارزشمندی نیز در عرصه های مختلف همچون آرامستان و تغسیل و تدفین اموات کرونایی انجام داد و در شرایطی که حتی بستگان درجه اول برخی اموات کرونایی جرأت نمی کردند به آنها نزدیک شوند، اما این سربازان امام زمان(عج) این فعالیت های جهادی را انجام می دادند.

مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه افزود: در این یکسال گذشته شش نفر از این طلاب خدمتگزار به دلیل مبتلا شدن به کرونا جان خود را تقدیم خدای متعال و ملت ایران کردند وتعداد زیادی هم به بیماری کرونا مبتلا شدند، اما شفا گرفتند و درمان شدند.

وی گفت: طلاب جهادی ما همواره توصیه های پزشکی را از قبل فرا گرفته و رعایت بهداشت می کنند به همین دلیل صدها طلبه مشغول در آرامستان ها و هزاران طلبه خدمت گزار در بیمارستان ها به دلیل تحفظ و رعایت بهداشت اصلا دچار بیماری نشدند و به لطف خدای متعال حتی برخی از طلاب هستند که یکسال کار مستمر داشته اند و اصلا به بیماری دچار نشده اند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی در پایان با اشاره به وجود لشگر خدمتگزار طلاب و فضلای حوزه گفت: تعداد کل طلاب جهادی که در این مدت اخیر مشغول به خدمت به مردم در عرصه های گوناگون کرونایی بوده اند بیش از ۲۰هزار طلبه جهادی هستند که به قول آیت الله اعرافی یک لشگر طلاب جهادی هستند که خدمتگزار به کشور و مردم هستند که امیدواریم خدای متعال همه را سلامت بدارد و عنایت خدا شامل حال همه بیماران کرونایی شود و به امید روزی که این بلا از جهان بشریت رخت بندد.

منبع: خبرگزاری حوزه

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.