رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با اشاره به استقبال قابل توجه اهالی رسانه از جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)، گفت: در نخستین دوره این جشنواره، بیش از ۲۵۰۰ فعال رسانه‌ای از رسانه های مختلف و همچنین فعالان فضای مجازی، شرکت کردند و حدود ۹ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

 
استقبال چشمگیر اصحاب رسانه از نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) / دریافت ۹ هزار اثر از ۲۵۰۰ فعال رسانه‌ای

به گزارش قدس آنلاین،  مهدی خیر جو در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) که صبح امروز در سالن همایش های تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار شد، عملکرد این جشنواره را مطلوب و موفقیت آمیز ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه در دوره شیوع کرونا، به دلیل ایجاد برخی محدودیت ها در کشور، فعالیت های حوزه رسانه نیز مانند بسیاری از عرصه های دیگر کاهش یافت و برنامه های مناسبتی به شکل سابق برگزار نشد، با این وجود استقبال از نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) در خور توجه بود.  
خیرجو با تقدیر از هیات انتخاب و داوران جشنواره افزود: اینکه اعضای هیات انتخاب و داوران، در بازه زمانی کوتاه حدود ۹ هزار اثر را ارزیابی و برسی کردند، کاری جهادی است که به نوبه خودم از زحمات این عزیزان تقدیر می کنم.  
اقدامات رسانه‌ای گسترده در حرم مطهر رضوی طی دوره شیوع کرونا
خیرجو در ادامه به تلاش های رسانه‌ای صورت گرفته در ماه های اخیر، برای حفظ ارتباط مردم با حرم مطهر رضوی، با وجود محدودیت های کرونایی اشاره و اظهار کرد: در این دوره، یکی از ویژگی‌های بارز حوزه رسانه فراهم آوردن شرایط برقراری ارتباط عاشقان و دلدادگان اهل بیت(ع) با مضجع نورانی ثامن الحجج(ع) بود که در همین راستا، روزانه ۵ ساعت برنامه از شبکه های مختلف با همکاری معاونت برون مرزی روی آنتن رفت.  
پخش زنده ۲۲۷ هزار دقیقه برنامه، ۳۵۰ میلیون بازدید کننده از محتواهای صفحات مجازی
وی همچنین به فعالیت‌های رسانه‌ای آستان قدس رضوی در دو سال اخیر اشاره و کرد و گفت: پخش زنده ۲۲۷ هزار دقیقه برنامه از شبکه های مختلف رسانه ملی، تولید بیش از ۱۳۰۰ برنامه افزون بر ۴ هزار دقیقه، برقراری ارتباط با حدود ۳۰ شبکه تلویزیونی و ماهواره ای عربی، انگلیسی، اردو، آذری زبان، ۳۵۰ میلیون بازدید کننده از محتواهای صفحات مجازی آستان قدس رضوی و... و. از جمله این فعالیت ها و دستاوردها بوده است.  
به گفته خیرجو، همچنین طی یک سال اخیر علاوه بر افتتاح استودیوهای صحن انقلاب، اقداماتی دیگر نیز در حوزه زیرساخت‌های مورد نیاز صورت گرفت تا بستر ارائه خدمت رسانه‌ای به همه دلدادگان حضرت رضا(ع) در نقاط مختلف ایران و جهان گسترش یابد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.