دبیر علمی نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع)، بارگاه نورانی امام رئوف را یک ابر رسانه و دارای تمام ویژگی های یک رسانه مرجع دانست و گفت: این رسانه با چنین ظرفیت بی بدیلی باید گفتمان ساز، جریان ساز و محور فعالیت سایر رسانه ها باشد

حرم مطهر رضوی باید گفتمان ساز فضای رسانه‌ای کشور باشد

به گزارش قدس آنلاین، اکبر نصرالهی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) که صبح امروز با حضور تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از فعالین حوزه رسانه در سالن همایش‌های تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار شد، افزود: حرم مطهر رضوی همچون حرم امام حسین (ع) و رویدادهای مهم اربعین و حج، یک رسانه و بلکه ابر رسانه است و تمام ویژگی‌های یک رسانه را دارد.  
وی تصریح کرد: پیام رسان و فرستنده این رسانه امام رضا(ع) است و مخاطبان آن تمام مردم از ادیان و مذاهب مختلف هستند، پیام های این رسانه نیز موضوعات مهم انسانی همچون رافت، کرامت، علم آموزی، گفت و گو، خودسازی و توجه به حقوق بشراست.  
نصرالهی افزود: این رسانه با چنین ظرفیت بی بدیلی باید گفتمان ساز، جریان ساز و محور فعالیت سایر رسانه ها باشد و ما باید بتوانیم با ابزارهای رسانه آن را بسط دهیم، چرا که این موضوع مورد توجه خود حضرت رضا(ع) نیز بوده و ایشان در حدیثی فرموده‌اند که «رحمت خدا بر بنده ای که امر ما را زنده کند و دانش های ما را فراگیرد و به سایرین منتقل کند».
دبیر علمی نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) در ادامه گفت: امروز پرونده این جشنواره بسته شد اما ادامه مسیر بر عهده شیفتگان و دلدادگان به این امام رئوف است و امیدواریم در دوره های آتی، با قدرت بیشتری اهداف مد نظر دنبال شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.