طبق نتایج جدیدترین نظرسنجی‌ مؤسسه «گالوپ»، میزان محبوبیت رئیس‌جمهور آمریکا با کاهش شش درصدی به پایین‌ترین حد از زمان ریاست‌جمهوری‌اش تاکنون رسید.

 میزان محبوبیت جو بایدن به پایین‌ترین حد رسید

قدس آنلاین: طبق نتایج جدیدترین نظرسنجی مؤسسه «گالوپ»، میزان محبوبیت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا با کاهش شش درصدی از ماه ژوئن (ماه گذشته میلادی) به پایین‌ترین حد خود از زمان آغاز ریاست‌جمهوری تاکنون رسید.

وبگاه مؤسسه نظرسنجی «گالوپ» گزارش کرد، آمار و ارقام منتشر شده نشان می‌دهد که میزان محبوبیت بایدن با کاهش شش درصدی در مقایسه با ماه گذشته میلادی، به ۵۰ درصد رسید.

طبق این گزارش، کاهش محبوبیت بایدن ناشی از نگرانی‌ مردم آمریکا از رشد تورم و افزایش آمار کرونا است.

مؤسسه نظرسنجی گالوپ گزارش کرد که نظرسنجی ماه ژوئن، میزان محبوبیت بایدن در بین مردم آمریکا را ۵۶ درصد نشان داده بود و این در حالی است که نظرسنجی فعلی نمایانگر کاهش شش درصدی میزان محبوبیت وی در بین مردم کشورش است.

گالوپ گزارش کرد که نظرسنجی‌های قبل از ماه ژوئن، تفاوت چشمگیری را میزان محبوبیت رئیس‌جمهور آمریکا نشان نداده بود.

نظرسنجی جدید گالوپ مربوط به بازه زمانی ۶ تا ۲۱ ژوئیه (۱۵ تا ۳۰ تیرماه) می شود که همچنین نشان می‌دهد ۴۵ درصد از بزرگسالان آمریکایی از عملکرد بایدن ناراضی هستند و پنج درصد هیچ‌گونه نظری در این باره نداشتند.

کاهش محبوبیت بایدن در میان مردم آمریکا در برهه‌ای از زمان است که پیشرفت‌های ایالات متحده در مقابله با ویروس کرونا متوقف شده است و روند واکسیناسیون کاهش یافته و موارد ابتلا به کروناویروس در این کشور رو به افزایش است.

طبق جدیدترین نظرسنجی‌های دانشگاه «جانز هاپکینز»، تاکنون دست‌کم ۳۴ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۶۵۵ نفر از مردم آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و از آن میان ۶۱۰ هزار و ۷۲۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

آمار ابتلا به کرونا در آمریکا در حالی رو به افزایش است که آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز نشان می‌دهد که تاکنون ۳۳۹ میلیون و ۳۵۱ هزار و ۳۲۸ دُز واکسن کرونا در سراسر ایالات متحده آمریکا تزریق شده است.

طبق گزارش گالوپ، علی‌رغم آن‌که روند بهبود اقتصادی همچنان در ایالات متحده تداوم دارد و نرخ بیکاری تاحدودی در حال کاهش است و ارزش‌ بازار سهام به بالاترین رکورد خود در آمریکا نزدیک شده است اما مردم آمریکا مجبورند برای گاز و بنزین و کالاهای دیگر مبالغ بسیار بالایی را بپردازند.

نتایج بررسی‌های فعلی نشان می‌دهد که ۹۰ درصد از دموکرات‌ها، ۱۲ درصد از جمهوری‌خواهان و ۴۸ درصد از طرفداران احزاب مستقل از عملکرد بایدن رضایت دارند.

طبق این گزارش، میزان محبوبیت بایدن در بین دموکرات‌ها و احزاب مستقل به پایین‌ترین حد از زمان آغاز ریاست‌جمهوری وی تاکنون رسیده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.