۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
کد خبر: 762272

بخش وسیعی از واحد تولیدی "مروارید نخ" گناباد به عنوان بزرگترین واحد تولیدی نخ و الیاف نخی و پنبه ای در جنوب استان خراسان رضوی در آتش سوخت.

یک واحد تولیدی گناباد در آتش سوخت

به گزارش قدس آنلاین، مدیر عامل شرکت مروارید نخ گناباد  گفت: بر اثر این آتش سوزی گسترده که در سالن نساجی و تولید نخ این واحد تولیدی رخ داد بالغ بر ۶ تن پنبه در آتش سوخت.
علی لطفی افزود: بر اثر این حادثه، مواد اولیه، بخشهایی از ساختمان و ماشین آلات دچار خسارت شده و سقف بخشی از کارخانه نیز ریزش کرد.
رییس دایره آتش نشانی شهرداری گناباد هم  گفت: به دنبال اعلام حریق در واحد تولیدی مروارید نخ این شهرستان گروههایی از آتش نشانی به محل اعزام شدند.

محمدرضا رجب نژاد افزود: با توجه به گستردگی حریق نیروهایی از آتش ‌نشانی شهر بیدخت گناباد نیز به محل اعزام شدند تا از گسترش آتش سوزی جلوگیری شود.

وی ادامه داد: بررسی‌های کارشناسی در زمینه علت آتش سوزی پس از اتمام عملیات اطفای حریق انجام خواهد شد ولی برآورد بررسی‌های اولیه حاکی از اتصال سیم برق در یکی از دستگاههای در حال کار بوده است.

رییس دایره آتش نشانی شهرداری گناباد گفت: مقداری از سوله و محصولات تولیدی این کارخانه دچار حریق شد و نیروهای آتش نشانی از گسترش آتش به انبار و دیگر نقاط جلوگیری کردند.

وی افزود: در این عملیات یکی از نیروهای آتش نشانی دچار سوختگی سطحی شد و چند تن از آنان نیز به دلیل دود غلیظ و زیاد آتش، دچار کمبود اکسیژن و مشکلات تنفسی شدند.

رجب نژاد ادامه داد: میزان قطعی خسارت پس از عملیات لکه گیری و بررسی کارشناسان بیمه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.