امید عالیشاه یکی از موفق‌ترین پاسورهای لیگ است. بازیکنی که درکنار گلزنی‌هایش تلاش کرده درنقش گلساز عملکرد مطلوبی از خود به جا بگذارد.

 ۶ امتیاز، مهم‌تر از آقای پاس‌گلی است

هافبک- مهاجم پرسپولیس در روزهایی که استرس و نگرانی هواداران پرسپولیس بابت احتمال قهرمانی سپاهان در روز آخر لیگ به اوج رسیده، اما با اطمینان از قهرمانی تیمش سخن می‌گوید.

تصور نمی‌کنی شاید شما قهرمانی لیگ را از دست بدهید؟

در فوتبال هراتفاقی ممکن است رخ دهد و این فضایی هم که شکل گرفته ناشی از فاصله دو امتیازی سپاهان با ماست. آن‌ها از ابتدای لیگ تاکنون عملکرد خوبی داشتند وتوانستند سایه به سایه ما حرکت کنند. اما چیزی که می‌توانم به شما قطعی بگویم این است که ما برای قهرمانی شانس بسیار بیشتری داریم و به امید خدا دو بازی بعد را هم می‌بریم و قهرمان می‌شویم.

بازی با تراکتور را چه طور ارزیابی می‌کنی؟

تراکتور هم تیم خوبی است واین فصل می‌توانست مدعی جدی قهرمانی هم باشد اما باید تراکتور را هم شکست بدهیم و با اختلاف ۲ امتیاز به بازی هفته آخر برسیم. البته سپاهان هم بازی سختی با ذوب آهن دارد وهیچ بعید نیست به دلیل جایگاهی که ذوب دارد آن‌ها امتیاز از دست بدهند.

درجدول پاس گل دهنده‌ها هم شرایط خوبی داری .

من در فصل چهاردهم آقای پاس گل شدم اما حقیقتاً به این عناوین آن چنان فکر نمی‌کنم؛ چون موفقیت پرسپولیس خیلی مهم تر از این عناوین است. چیزی که برای من شخصاً اهمیت دارد این است که ۶ امتیاز از دو بازی بعد بگیریم.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.