۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
کد خبر: 762425

تیم فوتبال پرسپولیس بازی باخته در برابر تراکتور تبریز را به برد تبدیل کرد و سپاهان نیز ذوب آهن را شکست داد.

جنگ قهرمانی به هفته آخر کشید

قدس آنلاین: در بازی ورزشگاه آزادی ابتدا تراکتور گل زد و ترس را به جان سرخ‌ها انداخت. 

پیمان بابایی در دقیقه ۴۸ برای تراکتور و مهدی عبدی در دقایق ۶۴  و ۴+۹۰ و احمد نوراللهی در دقیقه ۶۸ برای پرسپولیس موفق به گلزنی شدند.

با این پیروزی پرسپولیس ۶۴ امتیازی شد و همچنان در صدرجدول قرار گرفت تا فقط یک دیدار تا کسب قهرمانی در لیگ بیستم فاصله داشته باشد. تراکتور هم با این شکست ۴۲ امتیازی شد و رتبه چهارم جدول را از دست داد.

مصاف استقلال و تیم نساجی در رقابت‌های لیگ برتر با پیروزی ۳ بر یک شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.

در جریان هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و نساجی به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۳ بر یک آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

گل‌های این بازی را وریا غفوری در دقایق ۴+۴۵ و ۵۰ و متین کریم‌زاده در دقیقه ۸۳ برای استقلال به ثمر رساندند و تک گل نساجی را کریم اسلامی در دقیقه ۱۷ به ثبت رساند.

با این نتیجه استقلال با ۵۶ امتیاز در جایگاه سوم جدول رقابت‌های لیگ باقی ماند و نساجی نیز با ۳۲ امتیاز در رده دوازدهم جدول ماندنی شد.

 دیدار دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن در قالب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

در دقیقه ۴۵ شوت سنگین امید نورافکن روی یک ضربه کاشته به زیبایی در گوشه دروازه مهدی امینی جای گرفت تا سپاهانی‌ها با یک گل از حریف پیش بیفتند.

در دقیقه ۶۸ ذوب‌آهنی‌ها یک پنالتی به دست آوردند که وحید محمدزاده ضربه‌اش را به تیر دروازه زد و بهترین فرصت تیمش برای گلزنی را از دست داد.

این دیدار در نهایت با برتری سپاهانی‌ها به پایان رسید تا شاگردان نویدکیا ۶۲ امتیازی شوند تا برای کسب قهرمانی منتظر هفته آخر و لغزش پرسپولیس باشند.

در مقابل شاگردان مجتبی حسینی با این شکست و باتوجه به پیروزی سایپا، هم امتیاز با این تیم در رده چهاردهم باقی ماندند اما زنگ خطر برای این تیم به صدا در آمد. رقابت سایپا و ذوب‌آهن برای بقا در هفته آخر ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.