شایعه شده قلعه نویی برای یک فصل مربیگری در گل گهر حدود ۱۰ میلیارد تومان دستمزد دریافت خواهد کرد. او علاوه براین مبلغ، پاداش چشم‌گیری هم در قراردادش گنجانده است.

ژنرال محدودتر از قبل

او علاوه براین مبلغ، پاداش چشم‌گیری هم در قراردادش گنجانده است. این قرارداد در شرایطی امضا شد که جواهری همه کاره باشگاه سیرجانی بود اما اکنون اسفندیار پور بر صندلی مدیریت این باشگاه تکیه زده و چندان از قراردادی که در زمان مدیرعامل قبل مقدمه چینی شده رضایت ندارد.

با این حال اسفندیار پور در تلاش است بدون تنش و مسئله خاصی به همکاری با امیرقلعه نویی ادامه دهد، اما این طور که از سیرجان خبر می‌رسد مدیرعامل جدید تا حد زیادی از حیطه اختیارات امیرقلعه نویی کاسته است.

 برای مثال امیرقلعه نویی دیگر بازیگر نقش اول نقل و انتقالات این باشگاه نیست و تنها لیست بازیکنان مورد نظرش را به مدیران می‌دهد تا آن‌ها در راستای جذب بازیکنان جدید اقدام کنند. یکی دیگر از موارد مورد اختلاف اسفندیار پور با امیرقلعه نویی شرط جدایی به باشگاه استقلال بود که مدیرعامل جدید این بند را از قرارداد سرمربی حذف کرد تا امیرقلعه نویی نتواند هرموقع از فصل که خواست از گل گهر جدا شده و به تیم استقلال ملحق شود.

البته اسفندیار پور اقدامات دیگری را نیز انجام داده است. در دوران مدیران قبلی تمرینات گل گهر در تهران برگزار می‌شد که این موضوع یکی از شروط قلعه نویی برای مربیگری در گل گهر بود، اما اسفندیار پور از زمانی که برصندلی مدیریت باشگاه سیرجانی تکیه زده به امیرقلعه نویی و دستیارانش اعلام کرده باید در همان سیرجان به تمرینات خود ادامه دهند.ناگفته نماند که روز گذشته جلسه بررسی احتمال حضور گل گهر در لیگ قهرمانان آسیا در دفتر این باشگاه در تهران(محله سعادت آباد) برگزار شد و مدیران بدون اینکه از امیرقلعه نویی بخواهند دراین جلسه حضور یابد، این نشست را برگزار کردند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.