شرکت آرد قدس رضوی به تازگی محصول جدیدی به نام «سویق گندم» را به تولید آزمایشی رسانده که در زمره محصولات سلامت محور است و به‌عنوان مکمل غذایی شناخته می‌شود.

تولید آزمایشی سویق گندم در شرکت آرد قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، امروزه با توجه به استقبال مردم برای استفاده از داروهای گیاهی، شرکت آرد قدس رضوی پا به‌عرصه تولید محصولاتی از این دست نظیر سویق گندم گذاشته است؛ محصولی که به گفته مدیران این شرکت، به نوعی به عنوان دارو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آرد قدس رضوی با بیان این‌که در حال حاضر نمونه آزمایشی تولید شده و در مرحله دریافت مجوز از سازمان غذا و دارو هستیم، گفت: پس از اخذ مجوزهای لازم و اختصاص فضا برای تولید و خرید ماشین‌آلات مورد نیاز، پیش‌بینی می‌شود محصول سویق گندم تا پایان سال جاری به تولید انبوه برسد.

محصولی برای تقویت سیستم ایمنی بدن

مجتبی هادیان مدیرعامل شرکت آرد قدس رضوی در مورد شاخصه‌های سویق گندم تصریح کرد: این محصول از تفت دادن آرد کامل گندم به دست می‌آید و به‌خاطر داشتن سبوس فراوان و لایه‌های مختلف گندم، سرشار از فیبر، پروتئین، املاح و مواد معدنی است. وی ادامه داد: این محصول بسیار مقوی بوده و برای زنان باردار و مادران در دوران شیردهی نیز بسیار مفید است و به رشد کودکان کمک می‌کند. هادیان با اشاره به تقویت سیستم ایمنی بدن به عنوان یکی دیگر از مزایای این محصول گفت: سویق گندم به دلیل دارا بودن فیبر زیاد، نقش موثری در سلامت سیستم گوارش دارد.

وی گسترش سبد محصولات و تنوع بخشیدن به تولیدات شرکت آرد قدس رضوی را از دیگر اهداف تولید سویق گندم عنوان کرد و افزود: با توجه به خواص و فواید پرشمار درباره این محصول در اسناد و منابع دینی و توصیه‌های بسیار به مصرف آن، شرکت تصمیم به تولید این محصول گرفت. هادیان ادامه داد: از این محصول حتی می توان محصولات جانبی همچون تنقلات برای کودکان تولید کرد که جایگزین مناسبی برای تنقلات مضر موجود در بازار است.

از تولید تا صادرات

مدیرعامل شرکت آرد قدس رضوی ادامه داد: این محصول با اقبال خوبی از سوی مصرف‌کنندگان داخلی روبرو است و علاوه بر آن با توجه به بررسی انجام شده، می‌تواند در کشورهای همسایه نظیر عراق نیز بازار خوبی داشته باشد. وی ادامه داد: بسته‌بندی‌های فعلی این محصول در بازار معمولا بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ گرم و در سلفون و جعبه مقوایی توزیع می‌شود اما نوع بسته‌بندی و وزن محصول تولیدی توسط شرکت آرد قدس رضوی در حال بررسی است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.