کارشناس‌ مسئول نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از ابتدای تیرماه تا چهارم مردادماه امسال، بیش از هزار و ششصد بازرسی با موضوع سیمان انجام شده و ۳۶ پرونده تخلف در استان تشکیل شده است.

تشکیل ۳۶ پرونده تخلف در بازار سیمان خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین،   بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی، بخشعلی بیاتی در خصوص بازرسی‌های صورت‌گرفته از واحدهای تولید و عرضه سیمان اظهار کرد: با توجه به قطع اجباری برق واحدهای تولیدی سیمان و احتمال کاهش تولید در این بخش، با برنامه‌ریزی صورت پذیرفته نظارت در این بخش افزایش یافت.

وی افزود: از ابتدای تیرماه ۱۴۰۰ تاکنون هزار و ۶۴۸ مورد بازرسی از واحدهای تولید و عرضه سیمان استان انجام شده است و ۳۶ پرونده تخلف در استان تشکیل شده که تخلف اصلی مشاهده شده گران‌فروشی یا امتناع از عرضه کالا بوده است.

کارشناس‌ مسئول نظارت و بازرسی سازمان صمت خراسان رضوی علت عمده گران فروشی و افزایش تخلفات در حوزه سیمان را قطعی برق اجباری صنایع در یک ماه گذشته و تاثیر آن بر تولید دانست و بیان کرد: قطعی برق، به ویژه کوره‌های واحدهای سیمانی و همچنین عرضه سیمان از حداقل ۱۰ تن تا حداکثر ۸۰۰ تن در بورس، مشکلاتی را در این حوزه دامن زده‌است.

بیاتی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا با تمهیدات اندیشیده شده توسط مسئولان، بازار سیمان در روزهای آینده وضعیت بهتری پیدا کند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.