همدان - استاندار همدان از بازسازی ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان بعد از وقوع سیل چند سال گذشته خبر داد.

۲۰ هزار واحد مسکونی درهمدان باز سازی شده است

 به گزارش قدس آنلاین ،سیدسعید شاهرخی ظهر چهارشنبه  در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان ضمن تبریک عید سعید غدیر خم  اظهار کرد: در جریان سیلی که در سال‌های اخیر رخ داد، توانستیم ۲۰ هزار واحد مسکونی را نوسازی و یا بازسازی کنیم.

شاهرخی افزود: در این هشت سال اقدامات بی‌بدیل و ماندگاری در زمینه راه‌آهن، ساخت سد، حوزه کشاورزی و دیگر حوزه‌ها انجام شده و برنامه‌های دیگری نیز ریل‌گذاری شده که دولت بعدی آن‌ها را پیگیری خواهد کرد.

وی  با اشاره به اینکه تحول بنیادین و قابل توجهی در این چند سال در دانشگاه‌های استان انجام شده که قابل توجه هستند گفت: بسیج سازندگی در عرصه خدمت‌ رسانی به مدیران در جهت خدمت به مردم و توفیقات خوب داشته که قابل تقدیر است.

استاندار همدان ادامه داد : ۱۵ میلیون متر مکعب فاضلاب شهری جمع‌آوری شده تا در راستای استفاده بهینه در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

شاهرخی تأکید کرد: مجمع نمایندگان استان در مجلس نیز با تلاش در جذب اعتبارات ملی برای استان، موجبات توفیقات قابل توجهی برای استان شده‌اند که قابل تقدیر و تشکر است.

وی گفت: در مدت هشت سال اخیر توفیقاتی فراهم شد تا ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبارات ملی، جذب و در راستای توسعه و ارتقای استان تزریق شود.

استاندار همدان با بیان اینکه بیش از صد درصد اعتبارات هزینه‌ای استان پرداخت شده که باعث رضایت‌مندی کارکنان دولت شده است اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موفقیت‌های چشمگیر در استان همدان انجام داده که قابل ستایش است به طوری که سرانه بهسازی استان بالای میانگین کشوری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.