مدیرعامل موسسه تصویرشهر، از ساخت یک فیلم سینمایی با موضوع شهید سردار سلیمانی خبر داد.

ساخت فیلم سینمایی با موضوع سردار قاسم سلیمانی

قدس آنلاین:هاشم میرزاخانی، مدیرعامل موسسه تصویر شهر، با اشاره به فعالیت‌های این موسسه در حوزه سینما گفت: «عنوان اصلی موسسه تصویر شهر، موسسه توسعه تصویر شهر است و یکی از وظایف مهم آن این است که بتواند در شهر تهران، پردیس‌های مختلف را توسعه دهد. بر همین اساس از سال ۱۳۹۸، مجموعه پردیس سینمایی ملت را از ۴ سالن به ۱۲ سالن ارتقاء دادیم، که شامل سالن‌های آمفی‌تئاتر، نشست، اجتماع و… است. همچنین مشکل پارکینگ این پردیس سینمایی برطرف شد.»

وی ادامه داد: «همچنین در جنوب تهران نیز پردیس‌هایی مانند راگا بازسازی و امکانات نمایش آن به‌روز شده است. پردیس تماشا در یافت‌آباد نیز به همین منوال به‌روز رسانی شد. در کنار آن پردیس سینمایی رازی نیز بعد از مدتی تعطیلی به‌روز رسانی شده و به چرخه اکران بازگشته است.»

میرزاخانی افزود: «همچنین قرار است با همکاری حوزه هنری در مجموعه آزادی نیز تغییراتی ایجاد کنیم. تاکید می‌کنم که موسسه تصویرشهر، یک مجموعه خودگردان است و بودجه‌ای از شهرداری به غیر از بودجه تولیدات سینمایی دریافت نمی‌کند.»

مدیرعامل موسسه تصویر شهر در ادامه توضیح داد: «تولیدات سینمایی شهرداری تهران، از طریق تزریق بودجه به موسسه انجام می‌شد که متاسفانه طی ۲ سال گذشته نتوانستیم بودجه‌ای برای تولید سینمایی جذب کنیم. درواقع طی ۲ سال گذشته، کشور از نظر بودجه تحت فشار بود و بسیاری از نهادها نتوانستند مانند گذشته در زمینه تولید فیلم حضور پیدا کنند.»

وی در پایان گفت: «خوشبختانه با حمایت‌های اخیر و پیگیری‌های رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، تولید ۲ فیلم سینمایی پرتره را در دستور کار داریم که درباره مرحوم ابوترابی، سید آزادگان کشورمان و شهید سردار قاسم سلیمانی است که برنامه‌ریزی برای تولید آن در حال انجام است تا در سال آتی برای نمایش آماده شود.»

۵۷۵۷

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.