به گفته مسئول روابط عمومی وزارت بهداشت و سخنگوی سازمان غذاودارو هرگونه اولویت‌بندی و اطلاع‌رسانی واکسیناسیون خبرنگاران بر عهده وزارت ارشاد است.

اولویت‌بندی و اطلاع‌رسانی واکسیناسیون خبرنگاران برعهده وزارت ارشاد است/خبرنگارانی که کارت خبرنگاری دارند در اولویت اصلی هستند

«کیانوش جهانپور»  مسئول روابط عمومی وزارت بهداشت و سخنگوی سازمان غذاودارو در رابطه با آغاز طرح واکسیناسیون خبرنگاران و اصحاب رسانه به قدس آنلاین گفت: این طرح طبق اطلاع رسانی قبلی از روز شنبه در سراسر کشور آغاز شده است.

جهانپور افزود: از روز شنبه واکسیناسیون گسترده خبرنگاران بر اساس لیست ارسالی از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور آغاز می‌شود.

جهانپور تاکید کرد: اولویت‌بندی و اطلاع رسانی دریافت واکسن خبرنگاران از سوی وزارت ارشاد صورت خواهد گرفت و وزارت بهداشت بر اساس لیست ارسالی ارشاد نسبت به تزریق واکسن اقدام خواهد کرد.

سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به این که تاکنون نام ۳۰ هزار نفر از خبرنگاران به وزارت بهداشت تحویل داده شده است، تصریح کرد: این فهرست ۳۰ هزار نفره از طرف وزارت ارشاد به ما تحویل داده شده است، اما رسانه هایی که نام خبرنگاران یا سایر اعضای خود را که فاقد کارت خبرنگاری هستند، به وزارت ارشاد تحویل نداده اند، باید با مراجعه به سامانه مربوطه در وزارت ارشاد ثبت نام کنند و این افراد نیز براساس نوع شغلی که در رسانه‌ها دارند، برای دریافت واکسن کرونا اولویت بندی می شوند.

وی افزود: تمام عوامل اجرایی و کارکنان رسانه‌ها که در رسانه‌های گوناگون اعم از مکتوب، مجازی، آنلاین و تصویری فعالیت می‌کنند، در اولویت دریافت واکسن قرار دارند اما اولویت اصلی با خبرنگاران بخصوص آن دسته از خبرنگاران است که کارت خبرنگاری دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.