رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه از کشف بیش از ۲ میلیارد تومان روغن موتور مظنون به قاچاق در این شهرستان خبر داد.

 کشف بیش از ۲ میلیارد تومان روغن موتور مظنون به قاچاق در تربت حیدریه

به گزارش قدس آنلاین، محمد اشرفی از کشف بیش از ۲ میلیارد تومان روغن موتور مظنون به قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدی یک واحد صنفی فروش روغن نباتی با اخفای روغن موتورهای تولید شده در تاریخ قبل از افزایش قیمت، قصد کسب سود ناحق با قیمت‌های جدید را داشت که توسط اکیپ مشترک دادستانی – تعزیرات حکومتی و اداره صمت شناسایی و به حکم مرجع قضایی ۷ انبار دپو روغن موتورهای یاد شده پلمپ و پرونده تنظیمی به مراجع ذی‌صلاح منعکس شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه از همه متصدیان واحدهای صنفی مشمول ثبت در سامانه‌های مرتبط که قبلا به صورت دقیق اطلاع‌رسانی کافی انجام شده است، درخواست کرد که کالاهای مشمول خود را در سامانه‌های مرتبط ثبت کنند تا ناخواسته مشمول احتکار و قاچاق کالا نشوند.

وی افزود: در طی بازدید سرزده اکیپ یاد شده از سطح میدان بار شهرستان نیز پس از بررسی مدارک و مستندات موجود به علت عدم رعایت الزامات صنفی از سوی متصدیان و عدم در اختیار گذاشتن مدارک و مستندات درخواستی، ۲ غرفه به دستور مرجع قضایی پلمب شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.