ماجرای تمدید نشدن قرارداد لیونل مسی توسط باشگاه بارسلونا حتی خود این مهاجم آرژانتینی را نیز غافلگیر کرده است.

ابراز تأسف مسی از تمدید نشدن قراردادش با بارسلونا/ لاپورتا امروز پاسخگوی رسانه‌ها خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین، تمدید نشدن قرارداد لیونل مسی برخلاف چیزی که خوان لاپورتا در اظهارات اخیرش اعلام کرده بود، نه‌ تنها هواداران بارسلونا، بلکه خود این فوق‌ستاره آرژانتینی را هم در شوک فرو برده است. باشگاه بارسلونا شب گذشته (پنجشنبه) با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد؛ «با وجود توافق باشگاه و مسی و تمایل طرفین به امضای قرارداد جدید، این امر به دلیل موانع مالی و ساختاری (مقررات لیگ اسپانیا) امکان‌پذیر نیست. در نتیجه‌ی این وضعیت، مسی نمی‌تواند در بارسلونا بماند».

بر اساس گزارش نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا؛ مسی ۳۴ ساله که به همراه خانواده‌اش روز چهارشنبه از تعطیلات تابستانی‌شان در ایبیسا به بارسلونا بازگشته بود، آماده امضای قرارداد با بارسلونا بود اما پنجشنبه شب با شنیدن خبر رسمی باشگاه بارسلونا مبنی بر عدم توانایی این باشگاه در تمدید قراردادش، شوکه و متأسف شده است.

خوان لاپورتا که اصلی‌ترین شعار تبلیغاتی‌اش در انتخابات اخیر ریاست باشگاه بارسلونا، تمدید قرارداد لیونل مسی بود، حالا با محقق نشدن این وعده‌اش سخت از سوی هواداران بارسلونا تحت‌فشار قرار خواهد گرفت. قرار است رئیس باشگاه بارسلونا ساعت ۱۱ امروز به وقت محلی (۱۳:۳۰ به وقت تهران) در یک کنفرانس خبری حضور پیدا کند و در خصوص این موضوع  با رسانه‌ها صحبت کند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.